VIDEO: Iată ce conţine un mic dejun sănătos

1 2 jpg jpeg

Cereale integrale

Cerealele cu lapte sunt foarte bune pentru organism. Tărâţele, fulgii de ovăz sau fructele uscate sunt o sursă excelentă de fibre. Sunt sărace în calorii şi grăsimi şi îmbunătăţesc digestia.

Proteine

Ouă, lapte, alune sau soia. Toate sunt surse excelente de proteine, care se potrivesc de minune la micul dejun. Alimentele proteice sunt esenţiale pentru dezvoltarea organismului.

Un mic dejun bogat în proteine e suficient pentru foamea de dimineaţă, pentru că acestea întreţin starea de saţietate. Un ou pe zi reprezintă o sursă bună de luteină, care este esenţială pentru sănătatea ochilor. O combinaţie excelentă de alimente proteice o reprezintă nucile cu lapte.

Fructe şi legume

Acestea sunt componente inevitabile ale oricărui meniu sănătos, dar dacă le mâncaţi la micul dejun, au şi efecte digestive foarte bune. Corpul nostru are nevoie de fructe şi legume proaspete în fiecare zi pentru a fi protejat de boli.

Evitaţi carnea procesată!

Aceste mâncăruri bogate în grăsimi saturate sunt dăunătoare inimii. Unele conţin săruri nitrate care sunt responsabile de multe boli, precum cele de pancreas sau de colon.

5 metode de stimulare a metabolismului

Ai probleme cu greutatea sau te chinuieşti să dai jos kilogramele în plus? Metabolismul este cel care îţi face probleme. Iată ce trebuie să faci!

1. Întăreşte-ţi masa musculară! Exerciţiul fizic este cea mai bună metodă pentru îmbunătăţirea metabolismului, mai ales antrenamentele de forţă, pentru că măresc masa musculară. Cu cât se măreşte masa musculară, cu atât se vor consuma mai multe calorii în timpul odihnei. Pentru a arde caloriile, combină antrenamentele de forţă cu şedinţele de aerobic.

2. Evită dulciurile! Consumul de zahăr favorizează depozitarea grăsimii. Pentru a evita starea de foame şi ameţelile, glicemia trebuie păstrată la un nivel constant.

3. Condimentează mâncarea! Ardeiul iute stimulează metabolismul. Dacă preferi mâncarea chinezească sau thailandeză, nu le ocoli, însă ai grijă să nu faci excese.

4. Bea ceai verde! Cafeina şi nicotina pot impulsiona metabolismul, dar au efecte secundare nocive. Înlocuieşte-le cu ceai verde! Acesta este o sursă de energie, dar şi un ajutor de nădejde în lupta cu celulita. Apa te ajută să elimini toxinele ce provin din arderea grăsimilor.

5. Dormi mai mult! Mai puţin de 7-8 ore pe noapte de somn îţi provoacă probleme cu greutatea. Masa musculară pe care ai lucrat-o cu o zi înainte are nevoie de odihnă. Ea se regenerează în ultimele ore de somn ale fiecărei nopţi.