VIDEO: Cele mai bune alimente pentru creier

1 2 jpg jpeg

Peştele gras

Somonul, tonul, macroul sunt sortimentele de peşte indicate pentru cei care vor să aibă o memorie bună. Acest lucru se datorează conţinutului bogat de acizi graşi Omega-3.

Cercetătorii americani au demonstrat în urma mai multor studii că persoanele care au consumat peşte gras de trei ori pe săptămână au avut un risc cu 39% mai mic de a dezvolta Alzheimer faţă de cei care nu aveau acest obicei.

Conopida

Findcă are un conţinut bogat de carotenoizi, antioxidanţi, dar şi vitamina C, conopida este esenţială pentru menţinerea sănătăţii creierului. Antioxidanţii asigură protecţie împotriva radicalilor liberi, în timp ce magneziul şi zincul ajută creierul să se menţină sănătos pentru mai mult timp.

Avocado

Datorită vitaminei E, avocado este un fruct esenţial pentru menţinerea unui creier sănătos. Consumul de avocado oferă şi o barieră de protecţie împotriva maladiei Alzhemier, scăzând riscul apariţiei acesteia cu 67% în cazul celor care consumă acest fruct de două-trei ori pe săptămână.

Ciocolata

Şi ciocolata, mai ales cea neagră, este benefică pentru creier. Un studiu efectuat la Universitatea Glasgow arată că o acest aliment reduce riscul de a suferi un accident vascular cerebral.

Potrivit cercetării, ciocolata are efect asupra nivelului de dioxid de carbon care afectează vasele de sânge, îmbunătăţind fluxul sangvin. Flavonoizii, substanţe benefice ce se găsesc în planta de cacao, din care se prepară ciocolata amăruie, contribuie la prevenirea afecţiunilor cardiace.

Afinele Fructele sunt cunoscute pentru beneficiile pe care le aduc creierului. Studiile arată că antocianinele pe care le conţin au proprietatea de a creşte capacitatea de concentrare şi îmbunătăţesc memoria.