Ţi-e mereu foame? Uite ce-i de făcut!

1 2 jpg jpeg

Mâncaţi încet

Chiar dacă stomacul se umple cu fiecare înghiţitură de mâncare, procesarea informaţiilor în organism durează încă circa 20-30 de minute în plus. Aşa că abia după această perioadă vă veţi simţi cu adevărat sătui.

Consumaţi salată de cartofi!

Cartofii albi nu sunt chiar demonii dietei, aşa cum suntem obişnuiţi să credem. Cartofii conţin un tip de amidon care acţionează mai mult ca o fibră, odată ajunsă în sistemul digestiv .

Aceasta înseamnă că te fac să te simţi sătul mai mult timp, păstrând nivelul de zahăr din sânge şi chiar reducând grăsimea din organism. E recomandată o salată de cartofi fierţi, cu sare, piper şi oţet de vin, răcită în frigider şi presărată cu puţin pătrunjel.

Alegeţi supa la masa de prânz

Consumul mare de apă umple stomacul şi atenuează senzaţia de foame. Acelaşi efect îl are un bol mare de supă de legume, servit la masa de prânz.

Mai poţi citi pe aceeaşi temă:

Respectaţi programul meselor

Programul neregulat al meselor duce la apariţia senzaţiei de foame. Asta pentru că, neştiind când va primi următoarea masă, organismul îşi face provizii, cerând tot mai multă mâncare, tot timpul.

Alimente care ţin de foame

Migdalele taie apetitul

Acestea conţin mulţi acizi graşi monosaturaţi, numai buni pentru a-ţi ţine apetitul în frâu câteva ore bune. Atenţie, însă! Migdalele au destule calorii, aşa că pot fi considerate inamici ai siluetei (28 migdale înseamnă 170 calorii).

Merele ţin poftele "în cui"

Specialiştii în nutriţie spun că un măr pe zi controlează pofta de mâncare, dar şi kilogramele. Alimentele bogate în fibre, aşa cum sunt şi merele sunt mai greu masticabile, acordându-i un extra timp organismului pentru a “tăia” senzaţia de foame.

Ouăle, micul dejun perfect

Femeile care consumă două ouă fierte la micul dejun simt mult mai târziu nevoia de a mânca la prânz. Mai mult, acestea slăbesc mult mai uşor, talia fiind cea care prinde contur. Dacă nu vă plac ouăle, iaurtul este la fel de eficient.