Mituri despre obiceiurile alimentare

1 2 jpg jpeg

Degresat sau fără zahăr înseamnă fără calorii?

În majoritatea cazurilor, etichetele cu o astfel de prezentare pentru produsele alimentare sunt capcane. De fapt, producătorii recurg la mai mult zahăr, făină, grăsimi, potenţatori de gust şi sare pentru a compensa lipsa grăsimilor. La fel procedează şi pentru a suplini absenţa zahărului. Prin urmare, silueta este în pericol chiar dacă mâncăm "dietetic".

Toată lumea trebuie să reducă sarea?

O alimentaţie săracă în sodiu este indicată doar hipertensivilor. Sodiul este benefic pentru organism şi ajută sistemul muscular şi cel nervos. Deşi este adevărat că acest element creşte, într-o măsură mică, tensiunea arterială, diminuarea cantităţii zilnice de sodiu nu aduce beneficii, ci poate mări nivelul trigliceridelor şi al colesterolului.

O alimentaţie săracă în sodiu este indicată doar hipertensivilor. Sodiul este benefic pentru organism şi ajută sistemul muscular şi cel nervos. Deşi este adevărat că acest element creşte, într-o măsură mică, tensiunea arterială, diminuarea cantităţii zilnice de sodiu nu aduce beneficii, ci poate mări nivelul trigliceridelor şi al colesterolului.

Descoperă adevărul despre alte mituri alimentare, AICI!