Idei de mic dejun sănătos şi dietetic

1 2 jpg jpeg

Idei de mic dejun sănătos şi dietetic cu cereale integrale

Cerealele cu lapte sunt foarte bune penntru micul dejun. Alege-le pe cele din tărâţe, fulgi de ovăz, cu fructe uscate, pentru că sunt o sursă excelentă de fibre. Sunt sărace în calorii şi grăsimi şi îmbunătăţesc digestia. Sunt indicate şi persoanelor aflate la cură de slăbire. Alte alimente recomandate pentru masa de dimineaţă sunt ceaiul verde din frunze întregi, infuzat 3 minute, neîndulcit sau îndulcit cu miere, dar şi laptele bătut.

Idei de mic dejun sănătos şi dietetic: fructe proaspete

Un cocktail de vitamine şi minerale, alege o salată de fructe uşoară, pe care să o prepari cu iarut degresat. Pune două-trei felii de portocală, una-două felii de avocado, căpşuni şi câteva felii de banană. Poţi preparara şi câte un suc proaspăt de fructe, cel de citrice fiind bogat în vitamina C şi antioxidanţi, în timp ce sucul de pere are efecte antiinflamatoare. Este benefic pentru sanatatea inimii şi ajută la o bună digestie.

De ce nu este bine să sari peste prima masă a zilei:

-hrăneşte creierul

Creierul, ca şi muşchii noştri, îşi trage nutrienţii din alimentele pe care le consumăm. Dimineaţa trebuie să-l ,,aprovizionăm” cu cele necesare. Cei care iau această masă în mod regulat au cele mai mici şanse de a se îngrăşa. Şi acest lucru este valabil indiferent de vârstă. Micul dejun se dovedeşte o armă profilactică utilă în lupta cu obezitatea.

Citeşte şi:

- Un mic dejun consistent, ideal pentru diabetici

- Cele mai bune 3 variante pentru un mic dejun rapid

-imbunătăţeşte memoria

Psihologii au arătat că performanţa intelectuală a şcolarilor care au consumat un mic dejun corespunzător este net mai bună decât a celorlalţi. Dimineaţa poate fi momentul de stres maxim al zilei, de aceea ultimul lucru de care avem nevoie este o senzaţie acută de foame sau un nivel coborât al performanţelor. Masa de dimineaţă ne umple de energie.

Idei de mic dejun sănătos şi dietetic cu amestec de fructe

- o banană - un suc proaspăt de portocale - un iaurt natural în care adăugăm cereale sau fructe Mic dejun sănătos şi dietetic cu lapte - un bol cu cereale cu lapte - cafea sau ceai - un măr pe care-l puteţi mânca în drumul spre serviciu Mic dejun sănătos şi dietetic: mix -un sandviş cu piept pe pui cu o felie de brânză, roşii. - o portocală - cafea sau ceai.

Mic dejun sănătos şi dietetic: cu brânză de vaci

-1 cutie (200 g) brânză proaspătă slabă de vaci

- cinci măsline

- un castravete