,,Ce să fac să mănânc mai puţin?”

1 2 jpg jpeg

Consideri că pe zi ce trece mănânci tot mai mult? Ei bine, dacă doreşti să rezolvi această problemă ar trebui să faci câteva schimbări în ceea ce priveşte obiceiurile tale de zi cu zi.

Nu mai mesteca gumă

Fie că este vorba despre împrospătarea respiraţiei sau pur şi simplu un obicei, guma de mestecat este nelipsită din geanta ta. Pe lângă faptul că stomatologii nu recomandă mestecatul gumei deoarece maxilarul tău poate avea de suferit, atunci când mesteci gumă sunt stimulate sucurile gastrice, producand saliva.

Astfel, stomacul crede că urmează să mânânci şi se pregăteşte pentru digestie, astfel încât chiar ţi se va face foame.

Poţi citi şi: Află ce efect are guma de mestecat asupra migrenelor

Bea un pahar de apă înainte de masă

O vorbă din popor spune că ,,apa e bună atunci când ai după ce să o bei”. În cazul în care îţi doreşti să mănânci mai puţin, acestă zicală nu este tocmai potrivită.

Apa băută înainte de masă ,,spală" tractul digestiv, iar pe de altă parte reduce din pofta de mâncare. Chiar dacă este foarte eficient, acest truc nu este cunoscut de foarte multe persoane. Încearcă şi convinge-te.

:

Nu aştepta niciodată să ţi se facă foame

Ai impresia că atunci când aştepţi mai multe ore pentru prânz, ajungi să scazi câteva grame în greutate. Total greşit, procedând aşa nu vei face decât să mănânci mai mult. Dacă amâni una dintre mesele din zi, la următoare rişti să consumi mai multe alimente decât ar trebui. Ca să eviţi acest lucru trebuie să respecţi programul celor 3 mese din zi şi cele două gustări.

:

Nu pleca la cumpărături atunci când îţi e foame

Ai sărit peste micul dejun şi la ora prânzului când deja ţi s-a facut foame te gândeşti să mergi la cumpărături? Nu face asta!

Mersul la cumpărături atunci când îţi e foame este o decizie geşită, nu numai pentru că vei avea tendinţa de a cumpăra mai multe produse, care nu se aflau pe lista ta de cumpărături, ci eşti mult mai tentat să pui în coş produse cu un aport caloric mai mare.

: