Trucuri să-ţi menţii bronzul mai mult timp

1 2 jpg jpeg

Consumă alimente bogate în betacaroten

Include zilnic în meniul tău cel puţin un aliment bogat în betacaroten, pentru a prelungi durata de viaţă a bronzului tău şi a-i păstra aspectul plăcut. Ai la alegere morcovii, caisele, roşiile, mango, pepenele galben şi ardeiul gras roşu. Fructele şi legumele cu un conţinut ridicat de betacaroten stimulează activitatea melaninei, responsabilă de bronzarea pielii. Betacarotenul este un excelent antioxidant care va accentua nuanţa arămie a pielii, iar tu te vei bucura de un bronz frumos mai mult timp. Poţi opta şi pentru suplimente de betacaroten, pe care le găseşti în farmacii.

Exfoliază, dar cu măsură!

Exfolierea este esenţială dacă vrei ca pielea ta să îşi păstreze supleţea şi să absoarbă mai uşor produsele hidratante. Pe durata verii însă, o exfoliere intensă duce la îndepărtarea celulelor moarte dar şi a celor care dau bronzul auriu. Exfoliază pielea înainte de a te bronza, apoi foloseşte un produs cu particule abrazive delicate, însă nu mai des de o dată pe săptămână. Dacă repeţi procedura prea des, rişti să îndepărtezi mai rapid bronzul.

Fă duş cu apă călduţă

Apa fierbinte şi băile prea lungi au ca efect descojirea pielii, prin urmare bronzul tău se va atenua. Cel mai indicat este să reglezi la duş apa călduţă, folosind un gel care menţine bronzul sau care are în compoziţie uleiuri hidratante.

Renunţă la epilatul cu ceară

În timpul verii, e mai bine să foloseşti alte metode de epilare în loc de clasica ceară. Aceasta îndepărtează nu doar firele de păr nedorite, dar şi un strat superficial de piele. Dacă vrei ca bronzul tău să se păstreze cât mai mult timp, încearcă aparatul electric de epilat.

Foloseşte ulei pentru bebeluşi

Pentru a intensifica nuanţa aurie a pielii, aplică ulei de bebeluşi pe mâini şi pe picioare. Acesta nu intră imediat în piele, ci rămâne la suprafaţa ei, atrăgând şi intensificând lumina, ceea ce scoate în evidenţă bronzul.

Hidratează intens

O piele hidratată te ajută să păstrezi un bronz frumos şi natural mai mult timp. Alege unturile de corp care, deşi au o textură mai grasă, hidratează în profunzime, mai ales dacă ai pielea uscată. Poţi folosi unt de cacao, unt de shea sau unt de cocos. Aplică-le pe pielea umedă imediat ce ieşi de la duş, ca să se absoarbă mai bine. Acelaşi efect îl au şi loţiunile ce conţin vitamina E sau ulei de jojoba. Aceste ingrediente vor menţine nuanţa ciocolatie a pielii timp îndelungat. Există şi creme hidratante speciale, cu particule fine de autobronzant, care te ajută să îţi pui în valoare bronzul.

Află mai multe despre cum să-ţi întreţii bronzul AICI

Bea apă

Dacă pielea este deshidratată, se usucă şi se descojeşte mai rapid. Încearcă să bei cât mai multă apă pe timpul verii, pentru a prelungi culoarea arămie a pielii şi a-i menţine elasticitatea.

Foloseşte autobronzant

Dacă îţi doreşti un bronz mai intens poţi folosi un produs autobronzant. Citeşte cu atenţie instrucţiunile şi urmează paşii indicaţi. Începe aplicarea cu o cantitate mică şi adaugă pe parcurs până acoperi în totalitate zona dorită. Lasă-l să se usuce complet şi reaplică-l după perioada specificată, de obicei efectele acestuia ţinând câteva zile. Nu uita nici de faptul că autobronzantul nu trebuie aplicat pe pielea proaspăt epilată, ci la minimum o zi distanţă după epilare, pentru a evita iritarea. Totodată, este indicat să foloseşti şi mănuşi speciale pentru a nu te păta pe mâini.

Machiajul tenului bronzat

Când eşti bronzată trebuie să înlocuieşti fondul de ten cu unul mai închis, pentru a evita efectul de mască. Pudra bronzantă valorifică nuanţa pielii, oferindu-i un pigment mai intens. Nu abuza însă de ea şi aplică-o doar pe pomeţi şi vârful nasului. Poţi folosi şi un iluminator cremos, care se aplică deasupra pomeţilor şi a buzei superioare, pentru a pune în evidenţă culoarea arămie a pielii. Încearcă farduri de pleoape în nuanţe de verde, roz deschis, albastru şi auriu şi evită negrul sau rujul închis la culoare. Pentru buze alege nuanţe fructate sau un balsam cu protecţie solară.

Citeşte Click! Sănătate în varianta digitală

image