Faci abdomene, dar nu dau rezultate? Afl─â de ce!

2 jpg jpeg

Nu efectuezi mi┼čc─ârile potrivite

Cele mai comune abdomene sunt acelea pe care le efectuezi st├ónd ├«ntins─â pe spate, cu picioarele drepte sau cu genunchii ├«ndoi┼úi. Dac─â ├«┼úi ├«ncordezi g├ótul, exerci┼úiile efectuate vor avea efecte pozitive mai degrab─â asupra ┼čoldurilor ┼či nu asupra abdomenului, a┼ča cum ├«┼úi dore┼čti. Antrenorii de fitness recomand─â efectuarea unor exerci┼úii de pilates, ├«ntruc├ót ele pun accentul asupra musculaturii abdomenului.

Nu respiri cum trebuie

Felul ├«n care respiri joac─â un rol important ├«n efectuarea corect─â a exerci┼úiilor fizice. Repira┼úia incorect─â eviden┼úiaz─â abdomenul, exact opusul a ceea ce ├«┼úi dore┼čti. ├Än timpul contrac┼úiei abdomenului, inspir─â ├«nainte de a te arcui ┼či expir─â ├«n timp ce efectuezi exerci┼úiul.

Nu consumi alimentele potrivite

To┼úi exper┼úii sunt de acord asupra unui lucru extrem de important: o diet─â s─ân─âtoas─â este calea cea mai sigur─â de a sc─âpa de gr─âsimea abdominal─â. Po┼úi face ┼či p├ón─â la 1000 de abdomene pe zi, ├«ns─â ├«n cazul ├«n care consumi prea multe calorii, pache┼úele de mu┼čchi se vor ascunde sub depozitele de gr─âsime. Dac─â vrei s─â elimini gr─âsimea abdominal─â, renun┼ú─â la consumul de carbohidra┼úi rafina┼úi ┼či acord─â aten┼úie cantit─â┼úii de zah─âr ┼či alcool consumate zilnic. ├Än locul alimentelor bogate ├«n gr─âsimi, consum─â proteine de origine vegetal─â.

Te axezi pe cantitate ┼či nu pe calitate

Nu este nevoie s─â faci o gr─âmad─â de abdomene zilnic. Foarte multe persoane cred c─â dac─â fac c├ót mai multe abdomene, ├«┼či vor tonifia mai repede musculatura abdomenului, ├«ns─â lucrurile nu stau chiar a┼ča. Important este s─â efectuezi exerci┼úiile corect ┼či astfel po┼úi face 3 seturi a c├óte 20 de repet─âri.