Exerci┼úii pentru tonifierea bra┼úelor, coapselor ┼či abdomenului

1 exercitii tonifiere jpg jpeg

Continu─â s─â faci cel pu┼úin 30 de minute de mi┼čcare pe zi. S─ân─âtatea ┼či silueta vor avea de c├ó┼čtigat. Urm─âtoarele exerci┼úii au ca scop tonifierea corpului.

Lucr├ónd con┼čtiincios, vei putea ,,rezolvaÔÇŁ micile imperfec┼úiuni. Rezultatele se vor vedea mai cur├ónd dac─â urmezi o diet─â bogat─â ├«n proteine ┼či stai departe de zah─âr ┼či produse cu gr─âsimi.

Antrenament pentru coapse

Sprijin─â-te pe un genunchi ┼či pe o palm─â, cu cel─âlalt picior ├«ntins ├«n lateral, la nivelul ┼čoldului. Trage genunchiul la piept, men┼úine-l a┼ča c├óteva secunde, dup─â care ├«l ├«ntinzi din nou. Trebuie s─â faci 3 serii a 20 de repet─âri.

Antrenament pentru abdomen

├Äntinde-te pe spate, cu m├óinile sub bazin. Ridic─â u┼čor picioarele flex├óndu-le c─âtre piept, dup─â care le ├«ntinzi f─âr─â s─â atingi podeaua, cu picioarele apropiate. Atunci c├ónd sunt ├«ntinse, picioarele nu se las─â prea jos pentru a nu leza coloana vertebral─â, respectiv zona lombar─â. Repet─â exerci┼úiul ├«n 3 serii a c├óte 20 de repet─âri. 

Antrenament pentru braţe

Stai ├«n picioare (sau pe scaun) ┼či ┼úine m├óinile ├«ntinse pe l├óng─â corp. ├Än fiecare m├ón─â ┼úine c├óte o ganter─â de 2-3 kg, ridic─â bra┼úele ├«n lateral p├ón─â c├ónd sunt ├«n paralele cu solul, dup─â care le cobori ├«n pozi┼úia ini┼úial─â. Pentru a realiza exerci┼úiul bine trebuie s─â ai tot timpul coatele deasupra ├«ncheieturilor. Cu ajutorul acestui exerci┼úiu ├«┼úi po┼úi tonifia zona umerilor.

Execut─â 3 serii a c├óte 20 de repet─âri.    

@unsplash