Află cum poţi arde grăsimea în mod eficient!

2 jpg jpeg

Speciali┼čtii ├«n fitness subliniaz─â c─â ┼úesutul adipos poate fi oxidat sau ars doar ├«n prezen┼úa oxigenului, ceea ce ├«nseamn─â c─â ┼čedin┼úele de aerobic sunt cele mai indicate pentru persoanele care vor s─â scape de kilogramele ├«n plus.

De asemenea, aceste exerciţii au un rol important în prevenirea afecţiunilor cardiovasculare, întrucât cresc nivelul unui strat protector de colesterol cunoscut sub numele de lipoproteină cu densitate ridicată. Astfel, riscul de a avea probleme cu inima scade în mod considerabil, mai ales dacă efectuezi exerciţii aerobice în mod constant.

Pentru a beneficia de avantajele exerciţiilor aerobice este indicat să optezi pentru antrenamente cu intensitate ridicată, intercalate cu antrenamente cu intensitate scăzută.

Cu toate că este posibil ca acest stil abordat să fie destul de obositor, rezultatele vor fi mult mai satisfăcătoare. Antrenorii de fitness afirmă că astfel se arde mai multă grăsime într-un timp mult mai scurt, iar probabilitatea conservării masei musculare este mult mai ridicată.

Cercet─âri recente arat─â c─â femeile obeze care au efectuat aerobic pe intervale au pierdut de nou─â ori mai mult─â gr─âsime dec├ót ar fi putut pierde prin exerci┼úii lente, efectuate la distan┼úe mari ├«n timp. Oamenii de ┼čtiin┼ú─â spun c─â de┼či ambele tipuri de antrenament cresc oxidarea gr─âsimii, doar cel pe intervale produce arderea propriu-zis─â.

Explica┼úia const─â ├«n faptul c─â repet─ârile cu intensitate ridicata, asociate acestui stil de antrenament, favorizeaz─â cre┼čterea cantit─â┼úilor de lacta┼úi ┼či citra┼úi din mu┼čchi, care inhib─â un proces numit glicogenoliz─â, adic─â trecerea glicogenului din mu┼čchi ├«n glucoz─â. Atunci c├ónd se ├«nt├ómpl─â acest lucru, celulele mu┼čchilor sunt for┼úate s─â foloseasc─â gr─âsimea ca surs─â de energie ├«n timpul exerci┼úiilor.