Aerobicul te menţine în formă

1 2 jpg jpeg

Cum ajut─â inima

├Än timpul exerci┼úiilor aerobice, inima pompeaz─â s├óngele mai repede ├«n organism, iar mu┼čchiul inimii se ├«nt─âre┼čte.

Efectele ┼čedin┼úelor de aerobic se v─âd mai repede, atunci c├ónd exerci┼úiile fizice sunt efectuate regulat. Cu c├ót mu┼čchiul inimii este mai puternic, cu at├ót va pompa mai mult oxigen ├«n corp, ├«mbun─â┼ú─â┼úind circula┼úia s├óngelui.

Astfel, organismul t─âu va beneficia de efectele pozitive ale acestui proces. Un supliment de oxigen nu este favorabil doar musculaturii, ci ┼či organelor.

O bună circulaţie a sângelui contribuie la eliminarea mai rapidă a toxinelor din organism, un proces esenţial pentru menţinerea sănătăţii generale.

Cum te ajut─â s─â arzi calorii

Milioane de mitocondrii microscopice sunt prezente ├«n mu┼čchi. Acestea au rolul de a elimina gr─âsimile, carbohidra┼úii ┼či proteinele.

Suplimentul de oxigen ob┼úinut prin efectuarea de exerci┼úii de tip aerobic cre┼čte densitatea mitocondriilor active ├«n celulele mu┼čchilor, ceea ce implic─â o ardere mai rapid─â a caloriilor ┼či a carbohidra┼úilor din organism.

A┼čadar, cu c├ót faci mai multe exerci┼úii, cu at├ót organismul t─âu va arde mai mul┼úi carbohidra┼úi ┼či mai multe gr─âsimi.

Printre cele mai bune exerciţii de tip aerobic se numără:

- mersul (în special la munte)

- ciclismul

- înotul

- joggingul

- tenisul

- baschetul