Ştiai că poţi să lucrezi anumite grupe musculare doar cu ajutorul sexului? Iată care sunt poziţiile care te ajută cel mai mult.

Coapse - Trebuie să începi în poziţia Cowgirl şi apoi să ajungi mai mult într-o poziţie de broască. Nu sună sexy, însă este eficient. Eşti deasupra, dar odihneşte-ţi picioarele pe pat. Pe măsură ce te mişti de sus în jus, poziţia devine o genuflexiune joasă care ţinteşte muşchii coapselor.

Abdomenul inferior - Aşează-te în poziţia lotusului. Tu şi partenerul tău staţi pe canapea, îmbrăţişaţi strânşi. Încordează-ţi muşchii abdominali în timp ce îţi mişti pelvisul de jos în sus.

Triceps - După ce ai încercat poziţia lotusului, mergi mai departe. Doar că de această dată, în loc să îţi înfăşori picioarele şi mâinile în jurul spatelui său, stai pe spate şi pune-ţi palmele pe pat, cu degetele orientate spre posteriorul tău.

Deltoizi - Gândeşte-te la această poziţie că la doggy style cu ceva în plus. Stai în patru labe, iar el este în spatele tău, lângă pat. Pune-l să te prindă de coapse şi să-ţi ridice picioarele în timp ce te penetrează, astfel încât tu să rămâi în două mâini.