Cum ├«nt─âre┼čti sistemul imunitar ├«n sarcin─â

1 2 jpg jpeg

Pe toată perioada sarcinii, viitoarea mamă trebuie să acorde maximă atenţie îngrijirii corporale. De ea depinde buna dezvoltare a fătului.

Micu┼úul asimileaz─â vitaminele, mineralele ┼či nutrien┼úii necesari pentru o cre┼čtere armonioas─â ┼či dezvoltarea unui sistem imunitar puternic prin cordonul ombilical.

Totu┼či, ├«n cele mai multe cazuri apar caren┼úe de nutrien┼úi. Pentru a le combate, specialistul recomand─â viitoarelor m─âmici s─â urmeze o diet─â echilibrat─â, bazat─â pe legume ┼či fructe proaspete, ├«n func┼úie de sezon.

Cum ├«nt─âre┼čti sistemul imunitar ├«n sarcin─â:

De asemenea, o gravid─â trebuie s─â ia, la recomandarea medicului, vitamine prenatale, care con┼úin biotin─â, vitamina esen┼úial─â ├«n optimizarea nivelului de energie, a tonusului muscular ┼či prevenirea diabetului infantil, acid folic, necesar dezvolt─ârii optime a sistemului nervos ┼či a coloanei vertebrale la f─ât, fier pentru combaterea anemiei, iod, care este util ├«n prevenirea apari┼úiei bolilor tiroidei la bebelu┼či ┼či complexul vitaminic B, care sus┼úine cre┼čterea ┼či dezvoltarea armonioas─â a f─âtului.

├Än ceea ce prive┼čte dieta s─ân─âtoas─â ┼či echilibrat─â, aceast─â trebuie s─â includ─â fructe ┼či legume variate, dintre care cele mai recomandate sunt: broccoli, fasole uscat─â, banane sau cereale, sus┼úinute ┼či de un nivel optim de hidratare.

Pentru că în timpul sarcinii, organismul reţine apa la nivelul ţesuturilor, este recomandat consumul a 2,5-3 litri de lichide, inclusiv ceaiuri prescrise de medic sau sucuri naturale de morcovi, mere sau citrice pentru calmarea greţurilor matinale.

├Än plus, este recomandat ca stilul de via┼ú─â s─ân─âtos s─â fie completat de mi┼čcare moderat─â, plimb─âri, exerci┼úii de Yoga sau Pilates ce ajut─â la stimularea nivelului de anticorpi ┼či ├«nt─ârirea musculaturii, preg─âtind astfel corpul pentru o na┼čtere mai u┼čoar─â.