În sezonul cald, ai avantajul de a slăbi mai uşor datorită fructelor şi legumelor bogate apă, vitamine şi minerale, care nu-ţi cresc aportul caloric zilnic.

Castraveţi

Dacă vrei să te răcoreşti, mănâncă mai des castraveţi. Au 95% apă, foarte puţine calorii, vitamina C, betacaroten. Îţi menţin pielea sănătoasă şi elimină problema retenţiei de apă din ţesuturi. Te vor rehidrata 2-3 castraveţi feliaţi în salate şi devin o gustare perfectă alături de iaurt degresat şi mărar.

Piersici şi caise

Culoarea acestor fructe indică un conţinut crescut de vitamine (E, C) şi betacaroten, un pigment care protejează pielea de efectele razelor ultraviolete. şi susţine imunitatea. 2-3 caise sau piersici acoperă până la jumătate din necesarul de betacaroten. Le poţi consuma şi în dietele de slăbit, pentru că au puţine calorii, iar zahărul pe care-l conţin se va asimila treptat în organism.

Roşii

Sunt valoroase mai ales datorită licopenului şi a betacarotenului, substanţe antioxidante care previn cancerul, protejează pielea de îmbătrânirea prematurp şi de efectele razelor ultraviolete. O roşie de mărime medie are 30 kcal. 1-2 roşii în salate, peste care ai pus puţin ulei de măsline, favorizează asimilarea licopenului. Pentru a te hidrata, prepară-ţi un suc de roşii cu gheaţă.

Citeşte şi: Câte calorii se ascund în alimentele pe care le consumăm zilnic

Pepeni

Pepenele conţine aproximativ 90% apă, dar şi licopen, betacaroten, ambele protectoare pentru piele. Nu te îngraşă, îţi taie pofta de dulce şi alungă senzaţia de foame. La gustări, ia 1-2 felii de pepene roşu sau galben. O felie de pepene galben îţi acoperă necesarul de betacaroten.