Dacă vrei să slăbeşti fără să te abţii de la mâncare consumă alimente bogate în calorii negative. Astfel de alimente necesită mai multă energie pentru a fi digerate, fapt pentru care organismul se foloseşte de depozitele de grăsime.

Întrucât sunt sărace în calorii, aceste alimente pot fi consumate în cantităţi mari, fără a-ţi pune problema creşterii în greutate.

Printre alimentele bogate în calorii negative se numără: ţelina, salata verde şi grepfrutul.

Ţelina: 19 calorii/porţie

O ceaşcă de ţelină conţine doar 19 calorii, însă organismul consumă mult mai multe calorii pentru a o digera şi elimina.

Aşadar, poţi consuma cât de multă ţelină vrei, fără să îţi pui în pericol silueta. De asemenea, ţelina are proprietăţi curative, aşadar include-o în dieta de zi cu zi pentru a menţine sănătatea întregului organism.

Salata verde: 8 calorii/porţie

Spre deosebire de ţelină, salata verde conţine mult mai puţine calorii (aproximativ 8 calorii la o ceaşcă), însă doar atunci când este consumată ca atare.

Numărul caloric poate creşte în mod considerabil dacă peste salată adaugi sosuri bogate în grăsimi.

Grepfrutul: 74 de calorii/porţie

Un alt aliment bun de consumat este grepfrutul, întrucât o ceaşcă conţine doar 74 de calorii.

În plus, grepfrutul are un rol important în procesul de slăbire, întrucât conţine naringenină, un antioxidant responsabil de gustul amar al fructului.

Pe lângă faptul că protejează organismul de diferite afecţiuni, naringenina ajută ficatul să ardă grăsimile, în loc să le depoziteze, fapt pentru care nutriţioniştii recomandă înlocuirea dulciurilor cu grepfrutul sau alte citrice.