Poziţii sexuale care îţi garantează orgasmul

1 2 jpg jpeg

Studiile au demonstrat c─â reduce durerea, stimuleaz─â imunitatea ┼či ├«mbun─ât─â┼úe┼čte func┼úionarea sistemului cardiovascular. De asemenea, ├«nl─âtur─â stresul, cre┼čte stima de sine ┼či previne apari┼úia cancerului de prostat─â, iar prin antrenamentul la care supune musculatura pelvian─â, aduce beneficii ├«n prevenirea incontinen┼úei urinare. ├Än plus, ajut─â la arderea caloriilor. Deci, din acest punct de vedere, toate pozi┼úiile v─â men┼úin ├«n form─â! Femeia deasupra ├Än func┼úie de pozi┼úia picioarelor, va fi stimulat─â musculatura feselor, a coapselor ┼či chiar ┼či a gambelor. O fandare, de exemplu, solicit─â mult piciorul de rezisten┼ú─â.

├Än situa┼úia ├«n care b─ârbatul ┼úine femeia ├«n bra┼úe, are nevoie ca mu┼čchii spatelui, ai umerilor ┼či chiar ┼či ai picioarelor s─â poat─â trece proba de rezisten┼ú─â la care sunt supu┼či. Dar ┼či femeia ├«┼či va antrena bra┼úele sprijinite de g├ótul partenerului, cu care ├«┼či ajut─â mi┼čc─ârile.

Cu fa┼úa ├«n sus, femeia se sprijin─â pe palme ┼či pe talpi, cu picioarele ├«ndoite de la genunchi ┼či corpul paralel cu podeaua. Este o pozi┼úie dificil─â ┼či solicitant─â, greu de sus┼úinut chiar ┼či ├«n lipsa actului sexual. Sau, cum ar spune Patti Britton, fost pre┼čedinte al Asocia┼úiei Americane a Educatorilor, Consilierilor ┼či Terapeu┼úilor pe Probleme Sexuale, femeia ar trebui s─â practice yoga de cinci ori pe s─âpt─âm├ón─â sau gimnastic─â de performan┼ú─â ca s─â ├«i reu┼čeasc─â.ÔÇŁ Este angajat─â toat─â musculatura corpului.

O variant─â modificat─â este cea de ÔÇ×arcÔÇŁ, ├«n care femeia se sprijin─â pe umeri ┼či pe t─âlpi. Partenerul poate oferi sus┼úinere la nivelul taliei.

Solicitant─â pentru ambii parteneri este pozi┼úia ├«n care b─ârbatul, lipt cu spatele de perete, st─â ├«n spatele femeii ┼či o ┼úine ├«n bra┼úe, ca ┼či cum ar sta am├óndoi pe un scaun, doar c─â acest obiect lipse┼čte. ┼×i aceast─â pozi┼úie solicit─â musculatura p─âr┼úii inferioare a corpului.

Pentru b─ârba┼úi, pozi┼úia misionarului ├«nseamn─â solicitarea musculaturii spatelui. Pot amplifica efortul dac─â se sprjin─â ├«n palme ┼či ├«n degetele de la picioare, ca ├«n timpul unei flot─âri, ┼či nu ating a┼čternutul cu genunchii.