Cum să te îngraşi în mod sănătos

1 2 jpg jpeg

Deşi la prima vedere rezolvarea acestei probleme poate părea simplă - ,,mănâncă oricât vrei sau tot ce îţi pică în mână'', medicii avertizează cu nu aceasta este soluţia cea mai bună.

Astfel, primul pas spre îngrăşare ar fi să începi să mănânci la intervale de timp regulate, în aşa fel încât organismul să se obişnuiască cu o cantitate mai mare de mâncare şi să nu-ţi lipsească micul dejun şi unul cât se poate de bogat şi nutritiv. De asemenea, exerciţiile fizice stimulează apetitul şi contribuie la creşterea masei musculare.

De asemenea, începe prin a include următoarele alimente în dieta ta!

Laptele şi alte produse lactate

O sursă importantă de proteine şi carbohidraţi, laptele, în general, precum şi alte produse lactate te pot ajuta să câştigi câteva kilograme. Alege, însă, laptele integral deoarece conţine mai multe grăsimi.

Pe lângă lapte, include în alimentaţia ta şi untul, brânza, shake-uri cu lapte şi fructe, precum şi îngheţata.

Ouă

Ouăle consumate zilnic şi gătite în forme variate - prăjite, fierte, omletă - sunt o alegere excelentă dacă îţi doreşti câteva kilograme în plus.

Carne de pui

Este o alegere deliciosă, care conţine şi foarte multe proteine.

Banane, mango şi grapefrut

O singură banană conţine 150 de calorii dar şi mulţi carbohidraţi, pe lângă faptul că îţi oferă energie instant după exerciţiile fizice.

Cartofii

Dacă te numeri printre acele persoane care îşi doresc cu ardoare să adauge câteva kilograme, trebuie să ştii că aproximativ 40% din dieta ta trebuie să fie compusă din carbohidraţi.

Cartofii şi cartofii dulci, de exemplu, sunt bogaţi în carbohidraţi şi aminoacizi precum glutamină şi arginină, ceea ce îi face o alegere perfectă pentru persoanele care îşi doresc să se îngraşe.

Soia

Este un produs minune şi poate fi consumat în diferite forme - făină de soia, lapte de soia, tofu etc. Ceea ce îl face util în cura de îngrăşare este aportul mare de proteine.