Cele mai bune fructe pentru tratarea anemiei

1 2 jpg jpeg

Oricare ar fi cauza, anemia poate fi corectată în primul rând prin nutriţie. Natura oferă o gamă largă de alimente, precum fructele şi legumele, prin care se pot trage substanţele nutritive pentru a repara boala.

Anemia este asociată cu lipsa acidului folic, lipsa vitamine B12 şi lipsei de fier. Iată câteva dintre cele mai bune fructe indicate pentru tratarea anemiei, pe care să le consumi cât mai des!

Cele mai bune fructe pentru tratarea anemiei - Portocalele şi lămâile

Citricele sunt bogate în vitamina C şi vin în completarea nevoilor zilnice ale organismului, astfel că ele nu trebuie să lipsească din alimentaţia de zi cu zi. Consumă în fiecare dimineaţă un fresh de portocale alături de un bol de cereale care să conţină ovăz, căpşuni, nuci, migdale etc. De asemenea, condimentează salatele cu suc de lămâie.

Cele mai bune fructe pentru tratarea anemiei - Prunele

Prunele sunt cele mai bune fructe medicinale. Prunele sunt importante pentru cei care au anemie, datorită faptului că vitamina C în cantităţi foarte mari din prune ajută la absorbţia mai uşoară a fierului. Pe lângă rolul benefic pe care îl au pentru prevenirea cancerului, constipaţiei şi diabetului, prunele se recomandă şi pentru prevenirea şi tratarea anemiei.

Cele mai bune fructe pentru tratarea anemiei - Mere şi pere

Merele sunt sănătoase, gustoase şi au o mare putere de vindecare. Amintiţi-va de vechea zicala ,,un măr pe zi ţine doctorul departe”. În ceea ce priveşte perele, putem spune acelaşi lucru. Prin urmare, putem combina beneficiile acestor două fructe. Ele sunt ideale pentru micul dejun. Pur şi simplu înlăturaţi coajă unui măr şi a unei pere, puneţi-le într-un blender şi adăugaţi un pahar cu apă. Acest smoothie este delicios şi creşte nivelul de hemoglobină.

Aceste fructe pot combate anemia dacă sunt combinate cu alimente care conţin fier, favorizând astfel absorbţia.

Cele mai bune fructe pentru tratarea anemiei - Cireşele

Bogate în fier, cireşele pot fi un remediu natural eficient al uneia dintre cele mai răspândite deficienţe nutriţionale: carenţa de fier. Fructele conţin o cantitate importantă de fier, care ajută ca procesele de oxigenare a creierului să se desfăşoare normal, îmbunătăţind activitatea cerebrală şi procesele de memorare, atenţie şi învăţare.