Ce alimente să consumi pentru fiecare organ în parte

2 jpg jpeg

Cercetătorii au demonstrat că există legături între anumite alimente şi organele corpului. Studiile efectuate de ei au scos la iveală că acestea sunt cele mai bune tratamente în cazul îmbolnăvirii organelor cu care se aseamănă. Iată câteva exemple!

Morcovii şi ochii

Dacă tai un morcov, vei observa că forma acestuia pe interior este similară cu forma ochiului - pupila, irisul şi liniile radiale. Nu întâmplător, morcovii conţin toţi nutrienţii necesari pentru sănătatea ochilor: betacaroten, vitaminele A,C, B1, B2, B3, B6, B9, C, E şi K, dar şi minerale precum potasiu, magneziu, fier, calciu şi fosfor.

Căpşunile şi dinţii

Aşa cum probabil ai remarcat, interiorul unei căpşuni seamănă izbitor cu cel al unui dinte. Astfel, căpşunile au o acţiune de albire naturală a danturii şi au grijă de sănătatea gingiilor.

Ghimbirul şi stomacul

În medicina orientală, ghimbirul este folosit de secole pentru a trata afecţiunile stomacului.

Roşiile şi inima

Roşiile sunt bogate în licopen, un pigment vegetal care protejează inima, previne apariţia bolilor cardiace şi echilibrează nivelul colesterolului.

Fasolea şi rinichii

Asemănarea fizică dintre bobul de fasole şi rinichi este mai mult decât evidentă. În plus, dacă te confrunţi cu probleme renale, asigură-te că încluzi şi fasolea în alimentaţia ta.

Citricele şi sânii

Citricele (portocalele, lămâile, grapefrutul, lime-ul) stimulează drenajul limfatic natural al glandelor mamare şi inhibă dezvoltarea celulelor canceroase la sân.

Smochinele şi organele sexuale

Consumul de smochine stimulează apetitul sexual şi cresc fertilitatea în cazul ambelor sexe. În plus, fructul este bogat în vitamina B6, un nutrient responsabil pentru eliberarea serotoninei, cunoscut şi sub numele de ,,hormonul fericirii''.

Nucile şi creierul

Nucile reprezintă alimentul ideal pentru creier datorită conţinutului ridicat de acizi graşi omega-3, omega-6 şi omega-9. Unele studii susţin, de altfel, că nucile previn apariţia demenţei sau a depresiei, dacă sunt consumate în mod regulat.

Avocado şi uterul

Ştiai că avocado are nevoie de 9 luni pentru a ajunge la maturitate, întocmai unei sarcini? Fructul este bogat în acid folic, consumul său fiind recomandat mai ales în timpul sarcinii.

Ţelina şi oasele

Ţelina conţine cantităţi importante de siliciu şi calciu, nutrienţi necesari pentru fortifierea sistemului osos.