Alimente care alung─â oboseala

2 jpg jpeg

Alimente care alung─â oboseala: fulgii de ov─âz

Pentru a fi ├«n form─â ├«nc─â din zorii zilei, te sf─âtuim s─â consumi un bol de cereale la micul dejun. Datorit─â carbohidra┼úilor ┼či vitaminelor din con┼úinutul acestora, organismul t─âu va primi doza de energie necesar─â pentru prima parte a zilei. Fulgii de ov─âz sunt varianta ideal─â pentru micul dejun ┼či ├«n caz de diet─â. ├Än plus, pot completa aportului zilnic de vitamine ┼či minerale.

Alimente care alung─â oboseala: somonul

Consumul regulat de somon ,,hr─âne┼čte'' corpul cu proteine care accelereaz─â metabolismul, cresc├ónd astfel nivelul de energie al organismului.

Alimente care alung─â oboseala: migdalele

Migdalele con┼úin magneziu, mineral care ajut─â la transformarea zah─ârului ├«n energie. ├Än plus, proteinele ┼či fibrele din compozi┼úia lor furnizeaz─â energie pe termen lung.

Alimente care alung─â oboseala: avocado

Acizii gra┼či s─ân─âto┼či din compozi┼úia fructului de avocado diminueaz─â inflama┼úiile care provoac─â oboseala, precum ┼či cauzele acestora.

Alimente care alung─â oboseala: lintea

Bogat─â ├«n fibre, lintea ajut─â la echilibrarea nivelului de zah─âr din s├ónge, ├«n timp ce seleniul ├«mbun─ât─â┼úe┼čte starea de spirit.

Alimente care alung─â oboseala: afinele

Afinele sunt bogate ├«n antioxidan┼úi, substan┼úe care lupt─â ├«mpotriva radicalilor liberi ce pot afecta celulele organismului. ├Än plus, ele furnizeaz─â carbohidra┼úi s─ân─âto┼či ┼či, odat─â cu ei, mai mult─â energie.

Alimente care alung─â oboseala: fructele goji

Goji se remarcă prin conţinutul crescut de antioxidanţi, în special carotenoide, care au capacitatea de a reduce riscul de degenerescenţă maculară, principala cauză a orbirii în rândul persoanelor de peste 55 de ani.

Ace┼čti antioxidan┼úi protejeaz─â organismul de stresul oxidativ, reduc oboseala ┼či ├«nt─âresc capacitatea de protec┼úie a organismului ├«n fa┼úa agen┼úilor nocivi.