Alimente care aduc starea de bine

2 jpg jpeg

Astfel, fiecare organ este precum un sistem energetic complex care cuprinde nu numai entitatea anatomic─â, ci ┼či leg─âtura dintre organ ┼či o anumit─â emo┼úie, stare mental─â, culoare, gust, miros etc.

A┼čadar, pentru a ne sim┼úi bine, este bine s─â acord─âm mai mult─â aten┼úie alimentelor pe care le a┼čez─âm ├«n farfurie. Iat─â cum!

Vreau să fiu fericit! Ce să mănânc

At├ót fericirea c├ót ┼či furia sunt emo┼úii asociate ficatului. Astfel, pentru a diminua st─ârile de furie ┼či de ner─âbdare, trebuie s─â ne hr─ânim ficatul. Nu ├«n ultimul r├ónd, prim─âvara este anotimpul asociat ficatului, a┼ča c─â tot ce cre┼čte ├«n acest sezon va avea un efect pozitiv asupra organului.

Consum─â ├«n mod regulat cereale integrale, cum ar fi orzul, semin┼úe de quinoa sau ov─âz. De asemenea, include ├«n alimenta┼úia ta legume precum varza, verde┼úurile, ceapa de prim─âvar─â, frunze de ridiche ┼či frunze proaspete de ment─â.

Ce să mănânc pentru a simţi bucurie

Vara este sezonul inimii, fiind responsabil─â pentru starea de fericire al─âturi de s─ân─âtatea intestinelor mici.

Pentru a activa aceast─â stare, consum─â cereale integrale precum orezul brun ┼či leguminoase, cum ar fi varza ┼či soia sau alimente amare precum hrean, frunze de mu┼čtar, ceap─â ┼či usturoi.

Nu ignora, de asemenea, verdeţurile, broccoli, seminţele de in sau de chia.

Mă simt deprimat. Ce să mănânc

Finalul de var─â este perioada ce corespunde splinei ┼či pancreasului, iar dezechilibrul acestor organe se manifest─â prin st─âri de anxietate.

Include ├«n alimenta┼úia ta cartofi dulci, dovleac ro┼ču, morcovi, ceap─â, varz─â, fasole neagr─â ┼či n─âut.

Mă simt melancolic. Ce să mănânc

Acordă o mai mare atenţie plămânilor. Sezonul lor corespunde toamnei.

Include ├«n alimenta┼úia ta cereale integrale ┼či legume picante ┼či amare precum ridichiile sau frunzele de mu┼čtar (contribuie la cur─â┼úarea pl─âm├ónilor).

De asemenea, consum─â broccoli, frunze proaspete de p─âtrunjel ┼či spirulin─â.

Ce să mănânc pentru a mă calma

Iarna corespunde rinichilor, a┼ča c─â acord─â mai mult─â aten┼úie s─ân─ât─â┼úii lor ├«n acest sezon.

Toate alimentele bogate ├«n magneziu ajut─â la calmarea nervilor: cereale integrale (mei, orz, hri┼čc─â), alimente fermentate precum tofu ┼či fasolea de orice fel nu ar trebui s─â-┼úi lipseasc─â din farfurie.

Ai grij─â s─â consumi c├ót mai pu┼úin─â sare ┼či apeleaz─â la suplimentele de spirulin─â.