Cum să rămâi activ chiar dacă stai la birou

1 2 jpg jpeg

Din cauza orelor prelungite de la birou, ne rămâne foarte puţin timp pentru noi. Din cauză că e dificil să integrăm în orarul nostru câteva ore de antrenamente pe săptămână, uităm de beneficiile pe care acesta ni le oferă, anume un tonus mai bun, energie mai multă şi o mai bună atenţie la birou, toate datorate mişcării fizice. Să vedem ce putem face pentru a micşora, pe cât posibil, efectele sedentarismului. Ai grijă la postură O poziţie greşită îţi poate afecta sănătatea pe termen lung, de la dureri de cap, la inflamaţii ale tendoanelor. Cel mai bine este ca tastatura şi mouse-ul să fie la o distanţă care să-ţi permită să ţii încheieturile drepte şi coatele apropiate. Gâtul trebuie să fie mereu drept, aşa că monitorul trebuie să fie la nivelul ochilor. Poziţia spatelui este indicat să varieze, de la o postură dreaptă, la una cu spatele drept, dar la aproximativ 130 de grade lăsat pe spate, cu gâtul şi coloana relaxate. Uită de lift Când liftul se strică, simţi cum întreaga ta zi va fi un chin. Dar dacă începi puţin câte puţin, vei fi surprins cât de mult te va ajuta. Este un efort minim şi te vei obişnui repede. Înlocuieşte email-ul cu mersul pe jos Vizitează-ţi colegii în loc să le scrii un e-mail. Pentru că orice întrerupere a statului pe scaun este bună, fă o plimbare până la biroul colegului pentru a vorbi cu el, în loc să-i trimiţi un e-mail. Fă mişcare pe scaun Întinde-te, răsuceşte-te, chiar dacă stai la birou. Nu e o încălcare a vreunei reguli de conduită, este doar grija pe care o ai pentru corpul tău. Întinderile, răsucirile în scaun, ridicările ocazionale, toate sunt mai bune decât să stai jos neîntrerupt. Nu e nimic în neregulă dacă citeşti e-mail-urile din picioare, nu? Întâlniri la plimbare Pe cât posibil, organizează-ţi întâlnirile astfel încât să vă puteţi plimba. Poţi conduce mare parte a discuţiei în birou, cu prezentări şi materiale, pentru a continua cu întrebări şi clarificări în aer liber sau măcar dând un ocol biroului.