Exerciţii pentru circulaţia sângelui

1 2 jpg jpeg

1. ┼óine ganterele ├«n m├óini, sprijin─â piciorul st├óng pe stepper (sau pe o cutie rezistent─â) ┼či ├«ntinde bine piciorul drept ├«n spate.

Apleac─â-te ├«n fa┼ú─â, ridic─â ┼či ├«ndoaie piciorul drept, sprijinindu-te pe cel st├óng. Repet─â pentru cealalt─â parte.

2. Sprijin─â piciorul drept pe stepper, ┼úine ganterele ├«n m├óini ┼či ├«ntinde bra┼úele ├«n fa┼ú─â.

Ridic─â ┼či ├«ndoaie piciorul st├óng ┼či ├«ndoaie coatele ├«n dreptul pieptului. Repet─â pentru cealalt─â parte.

O or─â de mi┼čcare pe zi

Exerci┼úiile fizice propuse au avantajul c─â pot fi f─âcute ┼či acas─â.

ÔÇ×Cu ajutorul exerci┼úiilor fizice, s├óngele este mai bine distribuit ├«n organism. Astfel, se asigur─â o mai bun─â hr─ânire a ┼úesuturilor, iar toxinele sunt eliminate mai rapidÔÇť, afirm─â instructorul de aerobic Roxana Vasile (foto).

Pentru ├«mbun─ât─â┼úirea circula┼úiei sanguine, specialistul recomand─â joggingul, ├«notul, schiatul, mersul pe munte, pe biciclet─â timp de 40-60 de minute zilnic ┼či, nu ├«n ultimul r├ónd, exerci┼úiile de aerobic (dou─â-patru serii a c├óte 8-12 repet─âri).