Iti doresti sa ajungi la greutatea ideala, dar prin dieta simti ca nu mai inaintezi? Practica aceste sporturi care te ajuta sa slabesti inca de la primele antrenamente.

Sunt anumite exercitii fizice care te ajuta sa dai jos grasimea care se ascunde in jurul abdomenului si pe coapse. Totusi, in timpul antrenamentelor fizice, nu trebuie sa eviti mancarea sanatoasa. Excesele nu sunt premise cand practici sporturi care te ajuta sa slabesti.

Ca sa-ti fie mai usor, planifica din vreme o dieta echilibrata, care sa cuprinda mare cantitate de legume si fructe si fa cat mai multa miscare. Dupa doar 2 saptamani, vei vedea ca acul cantarului arata cifre mai prietenoase. Mizeaza pe urmatoarele forme de activitate. Te sfatuim sa le alegi pe cele pe care le poti face cu placere, ca efectul sa fie si mai bun.

Fa jogging

Alergatul reprezinta una dintre cele mai eficiente exercitii fizice care te ajuta sa slabesti rapid. Ai nevoie de un echipament adecvat, respectiv de haine din materiale textile de calitate, care permit pielii sa transpire si de pantofi sport cu talpa ergonomica. Alearga in ritm incet sau fa jogging cel putin 30 de minute pe zi si iti imbunatatesti sanatatea in timp ce slabesti. In caz ca nu stiai intr-o ora de alergat sau de facut jogging arzi peste 430 de calorii.

Alearga pe banda

Cand e frig si ploua, ca sa nu-ti iesi din ritm, e buna si varianta cu alergatul in sala de fitness. Spre deosebire de miscarea in aer liber, pe banda de alergat poti opta pentru unul dintre antrenamentele puse la dispozitie de aparat. Este vorba despre antrenamente de intensitati diferite, cu diverse inclinatii, care promit sa puna la lucru cat mai multe grupe de muschi.Tu trebuie doar sa faci cat mai bine fata programului ales. Nu te speria! Ai si optiunea sa incetinesti sau pur si simplu sa mergi, cand simti ca nu mai poti, si apoi revii la viteza aleasa de tine sau impusa de program. Daca alergi pe banda, iti protejezi articulatiile si nu exista riscuri asa mari sa calci stramb cand alergi. Intr-o ora se pot consuma pana la 600 de calorii.

Mersul pe bicicleta

Urca-te pe bicicleta si lasa-te purtat de drum! Mersul pe bicicleta este cel mai bun exercitiu pentru inima si te ajuta sa slabesti. Fie ca mergi la sala de spinning sau faci sedinte de cycling, fie ca mergi cu bicicleta pe un traseu special de cativa kilometri, poti arde pana la 508 calorii in doar 1 ora. In plus, daca alegi sa faci ciclism, trebuie sa stii ca acest sport se potriveste oricui, indiferent de varsta; intareste principalele grupe de muschi de la picioare si slabeste intr-un ritm sanatos.

Inotul

Nu vrei sa simti ca depui mult efort, dar iti doresti sa slabesti in timp scurt? Alege ca forma de miscare inotul, pentru ca in doar 1 ora poti topi 653 de calorii. In caz ca nu stiai, un inotator foloseste fiecare muschi al corpului ca sa se propulseze in apa. Deci inclusiv gatul, muschii fetei si cei situati in zona degetelor de la picioare. Inotul dezvolta forta musculara si rezistenta la durere. In plus, imbunatateste postura corpului si flexibilitatea.

Sporturi care te ajuta sa slabesti – Tenisul la perete

O alta activitate care te ajuta sa pierzi in greutate este squash-ul, adica tenisul la perete. Aceasta forma de activitate care se poate practica in orice sezon. Mizeaza pe acest tip de tenis pentru ca e foarte intens si tine loc de exercitii cardio. Poti pierde in 30 de minute aproximativ 400 de calorii.

@ popsugar.com