Descoper─â beneficiile siliciului natural!

1 2 jpg jpeg

Alimentele- surs─â de siliciu Alimenta┼úia ├«┼úi furnizeaz─â, zilnic, circa 20-50 mg siliciu. Sursele sunt coaja cerealelor integrale (p├óine complet─â), anumite fructe (banane, grepfrut), apele minerale provenite din roci vulcanice. Acestea din urm─â sunt sursa cea mai important─â de siliciu, compusul din ap─â fiind absorbit cel mai bine la nivelul organismului. Pentru un p─âr frumos ┼či ten luminos Siliciul contribuie la produc┼úia de colagen, unul din principalii constituen┼úi ai ┼úesuturilor. Cura cu siliciu ├«┼úi face p─ârul mai str─âlucitor, ├«nt─âre┼čte unghiile ┼či d─â luminozitate pielii. De asemenea, pielea are o capacitate crescut─â de rezisten┼ú─â la maladii ┼či inflama┼úii. Face arterele mai suple Compusul amelioreaz─â elasticitatea vaselor sanguine, a arterelor ├«n special. Cura de siliciu ├«n cazul pesoanelor cu risc duce la mai pu┼úin accidente cardiovasculare. Asigur─â o digestie mai bun─â Este prezent ├«n compozi┼úia anumitor medicamente contra arsurilor de stomac ┼či refluxurilor acide, pentru c─â poate neutraliza aciditatea stomacal─â.

Afl─â mai multe pe clickpentrufemei.ro