Bea AP─é ca s─â nu te doar─â spatele

1 2 jpg jpeg

Durerile de coloan─â vertebral─â pot fi ┼či consecin┼úe ale deshidrat─ârii. Pe parcursul zilei, discurile intervertebrale se deshidrateaz─â. Pentru a men┼úine o hidratare constant─â, be┼úi ap─â frecvent, cel pu┼úin un pahar la dou─â ore.

Kilogramele acumulate ├«n zona abdomenului modific─â centrul de greutate al corpului ┼či pot ap─ârea dureri. ├Ändoaie genunchii c├ónd te apleci s─â ridici o greutate. Astfel protejezi coloana vertebral─â.

Evit─â tocurile, iar dac─â totu┼či le por┼úi, ├«ncearc─â s─â mergi cu fesierii ├«n u┼čoara contrac┼úie, ├«n acest fel vei avea spatele drept.

Execut─â exerci┼úii de ├«ntindere ┼či respira┼úie fie c─â e┼čti la birou sau pe strad─â, inspir─â ├«n timp ce ├«ndrep┼úi colana vertebral─â, ridic├ónd umerii ┼či retr─âg├ónd abdomenul ├«nspre coloana vertebral─â. Men┼úine trei secunde ┼či expir─â. Repet─â de 10 ori.