Trucuri simple contra greţurilor matinale

1 2 jpg jpeg

Faptul c─â aproape toate m─âmicile au trecut prin asta nu te ajut─â cu nimic?Afl─â ce po┼úi face pentru a avea dimine┼úi mai u┼čoare!

Nepl─âcute, dar perfect normale

De┼či este un simptom normal al ajust─ârii organismului la schimb─ârile provocate de sarcin─â, nimic nu este mai nepl─âcut dec├ót gre┼úurile care-┼úi stric─â fiecare diminea┼ú─â.

Iar c├ónd starea nu se ├«mbun─ât─â┼úe┼čte odat─â cu trecerea dimine┼úii ┼či continu─â pe tot parcursul zilei sau chiar ┼či ├«n timpul nop┼úii, este cu at├ót mai r─âu. Partea bun─â este c─â lucrurile reintr─â ├«n normal dup─â primul trimestru al sarcinii, de┼či nici asta nu este o regul─â general─â.

Ţine glicemia sub control

Nivelul constant al zah─ârului din s├ónge te fere┼čte cel mai bine de gre┼úurile matinale. Iar acest lucru poate fi asigurat prin mesele regulate ┼či frecvente.

M─ân├ónc─â proteine la fiecare mas─â sau la fiecare gustare ┼či ceva u┼čor digerabil ├«nainte de a merge la culcare (un iaurt). Uneori, c├ó┼úiva biscui┼úi s─âra┼úi m├ónca┼úi imediat dup─â ce te treze┼čti pot fi eficien┼úi ├«n combaterea gre┼úurilor.

Ia vitamine din grupul B

Vitamina B6 este cea mai important─â ├«n combaterea gre┼úurilor din timpul sarcinii. Dar speciali┼čtii sunt de p─ârere c─â nu ar strica s─â iei un complex de vitamine din grupul B. ┼×i asta mai ales pentru c─â acidul folic (vitamina B9) este esen┼úial─â pentru dezvoltarea bebelu┼čului.

Apeleaz─â la plante

Ceaiurile din frunze de piersic sau de zmeur reu┼česc de cele mai multe ori s─â combat─â st─ârile de r─âu din primul trimestru al sarcinii. Ghimbirul are ┼či el o ac┼úiune calmant─â asupra tubului digestiv.

├Äl po┼úi consuma tot sub form─â de ceai. O alt─â op┼úiune ar fi talpa-g├ó┼čtei, care, de┼či nu ajut─â neap─ârat la eliminarea gre┼úurilor, este un tonic general perfect pentru femeile ├«ns─ârcinate.