Mi┼čcarea, benefic─â pentru gravide

1 2 jpg jpeg

Exerci┼úiile fizice pot reduce tensiunea arterial─â, riscul de diabet gesta┼úional ┼či te ajut─â s─â te refaci mai repede dup─â sarcin─â. ├Änainte de a ├«ncepe programul de fitness, vorbe┼čte cu medicul t─âu ┼či informeaz─â-te.

C├ónd faci exerci┼úii, pe de o parte, ai mai mult─â ├«ncredere ├«n tine, pe de alt─â parte, ├«┼úi preg─âte┼čti organismul pentru na┼čtere. C├óteva studii au aratat c─â exerci┼úiile fizice ├«n timpul sarcinii pot reduce travaliul. ├Än plus, mi┼čcarea aduce beneficii ┼či f─âtului. Un studiu realizat de cercet─âtorii de la Universitatea din Montreal, ├«n 2013, a ar─âtat c─â 20 de minute de exerci┼úii moderate, de 3 ori pe s─âpt─âm├ón─â, ├«mbun─ât─â┼úesc func┼úia creierului copilului.

├Ämbun─ât─â┼úe┼čte somnul

Dac─â ai probleme cu somnul ├«n timpul sarcinii, mai ales ├«n ultimele trei luni, exerci┼úiile te pot ajuta. Nu-┼úi face griji, cele mai multe femei gravide au probleme de somnul, la un moment dat, nu doar tu. Dac─â e┼čti agitat─â ┼či te r─âsuce┼čti toat─â noaptea, discut─â cu medicul t─âu ┼či ia ├«n considerare exerci┼úiul fizic, zilnic.

Revenirea la formele iniţiale

Uneori, poate fi extrem de dificil s─â revii la corpul t─âu de dinaintea sarcinii, dar dac─â lucrezi ├«n mod regulat, po┼úi urm─âri num─ârul kilogramelor cum scad, prin miscare ┼či un regim de via┼ú─â s─ân─âtos.

Deoarece hormonii se modifică în timpul sarcinii constant, nu e de mirare dacă observi că sentimentele tale se schimbă dintr-o clipă în alta. Pentru a reduce schimbările de

, ├«nceac─â s─â faci mi┼čcare, ├«n mod regulat. Exerci┼úiile fizice pot ajuta la echilibrarea hormonilor t─âi, precum ┼či la cre┼čterea ├«ncrederii.

Ascult─â-┼úi corpul ┼či bucur─â-te de exerci┼úiile fizice moderate.Nu uita s─â bei suficienta ap─â pentru a r─âm├óne hidratat─â.

Cite┼čte ┼či:

VIDEO: E┼čti ├«ns─ârcinat─â? Iat─â ce s─â evi┼úi!

Sunt însărcinată. Pot sta la plajă?