Cum combaţi greţurile matinale

1 2 jpg jpeg

Deşi nu există o modalitate definitivă de a elimina aceste simptome specifice primului trimestru de sarcină, specialiştii îţi recomandă câteva trucuri pentru a diminua stările de greaţă.

Iată câteva sfaturi pentru a combate greturile matinale:

- Încearcă să dormi sau să aţipeşti în timpul zilei atunci când stările de greaţă devin mai intense;

- Ca sa combati greturile matinale, consumă porţii de mâncare mici şi dese, bogate în proteine şi fibre. Evită grăsimile şi alimentele picante sau mult prea condimentate;

- Ca sa combati greturile matinale, asigură-te că ai în permanenţă la tine gustări, indiferent că eşti pe stradă sau la birou - nuci, fructe uscate sau biscuiţi. Aceste gustări te vor ajuta să eviţi scăderea glicemiei şi implicit a greţurilor;

- Deshidratarea este cauza principală a stărilor de greaţă. Evită pe cât posibil băuturile cofeinizate şi hidratează-te în permanenţă cu apă sau sucuri realizate din fructe şi legume proaspăt stoarse;

- Ţine întotdeauna la îndemână un prosop umed pentru a-ţi răcori faţa şi gâtul;

-Ca sa combati greturile matinale trebuie sa faci plimbări în fiecare seară, de preferat într-un mediu cu aer curat;

- Suplimentele cu Vitamina B6 diminuează greţurile matinale. Totuşi, acestea se administrează doar după consultarea medicului.