Cum să-l imunizez în mod natural?

1 2 jpg jpeg

Capacitatea de a lupta cu diverse agen┼úi patogeni se men┼úine mai ales prin asigurarea unei diete s─ân─âtoase ┼či a unei bune digestii. Uite care sunt alimentele pe care ar trebui s─â le m─ân├ónce mai des cel mic pentru a fi s─ân─âtos ┼či pentru ca bolile de sezon s─â fie de scurt─â durat─â! Pepene Profit─â c├ót ├«nc─â se mai g─âsesc ├«n pie┼úe pepeni galbeni sau verzi! Este o surs─â extraordinar─â de vitamina C. ├Än 160 de grame de fruct se g─âsesc circa 60 mg de vitamina C. ├Äl hidrateaz─â bine, nu are calorii sau gr─âsimi ┼či-┼úi aduce ┼či un aport de vitamina A, vitamine din complexul B, calciu, fier, magneziu, potasiu. Broccoli ┼či conopid─â Sub form─â de sup─â-crem─â ├«n amestec cu alte legume, broccoli va fi mai u┼čor de acceptat de copiii certa┼úi cu legumele de culoare verde. ┼×i broccoli ├«i aduce un plus de vitamina C. O can─â de broccoli are aproximativ 75 mg de vitamina C, betacaroten, vitaminele B1, B3, calciu ┼či fibre. Dac─â-l prefer─â, trebuie doar s─â-l ┼úii c├óteva minute la aburi. Din aceea┼či familie cu broccoli, conopida este ┼či aceasta o surs─â bun─â de vitamina C. Are 25 de calorii ┼či 46 mg de vitamina C la suta de grame. Iaurt, chefir, mur─âturi Sunt ├«nc─â cercetate tainele prin care alimentele bogate ├«n probiotice, precum cele fermentate, reu┼česc s─â men┼úin─â s─ân─âtatea digestiv─â. Cert este c─â ele ajut─â la o mai bun─â asimilare a elementelor nutritive din alimenta┼úie, readuc echilibrul pierdut al pH-ul digestiv ┼či stimuleaz─â producerea de enzime digestive. ├Än plus, cresc imunitatea prin faptul c─â alung─â bacteriile d─âun─âtoare. Ingredientul secret al hranei fermentate, probioticele, ├«mbun─ât─â┼úesc absorb┼úia de minerale cum este calciul. Mai mult, ajut─â la producerea ┼či sintetizarea de vitamine cu rol important ├«n prevenirea problemelor digestive, ├«n absorb┼úia gr─âsimilor (K,complexul de vitamine B), dar ┼či de acizi gra┼či omega-3, acid folic. Ardei gras ┼či p─âtrunjelul

M─ârun┼úite ┼či ad─âugate ├«n salate, ardeiul ┼či p─âtrunjelul ├«i aduc 100 mg de vitamina C, de 2 ori mai mult dec├ót o portocal─â. Ardeii galbeni ┼či ro┼čii au chiar mai mult, mai exact 150 mg de vitamina C la suta de grame. Pe de alt─â parte, p─âtrunjel proasp─ât tocat are un gust mai bun ┼či mai mult─â vitamina C. O lingur─â de p─âtrunjel are 5,12 mg de vitamina C, betacaroten, calciu, potasiu, magneziu.

Luarea ├«n greutate peste limite ├«i poate afecta negativ inima, creierul ┼či alte organe, dar ├«i sl─âbe┼čte ┼či imunitatea? Copiii care r─âcesc mai des au ├«n comun ┼či kilogramele acumulate ├«n exces. ├Ängr─â┼čarea favorizeaz─â ┼či apari┼úia inflama┼úiilor ┼či a infec┼úiilor c─ârora sistemul imunitar le face fa┼ú─â cu greu.

Dac─â m─ân├ónc─â prea multe dulciuri, copilul poate s─â devin─â predispus la ├«mboln─âviri. 100 g de zah─âr inhib─â pe o perioad─â de 5-6 ore globulele albe din s├ónge, numite ┼či leucocite, s─â atace bacteriile patogene care p─âtrund ├«n organism.