Personalul medical care se ocupă cu gestionarea cazurilor de COVID-19 beneficiază de suport psiho-emoţional gratuit 24/7 la numărul de telefon 031.630 2020.

Linia telefonică ATLAS Help Line este un proiect social powered by Facem Bine şi susţinut de Regina Maria. Pe lângă linia telefonică, se adaugă şedinţe online de consiliere gratuită prin echipa dedicată de peste 300 de specialişti verificaţi şi licenţiaţi ATLAS, disponibili 24/7.

”Suntem profund îndatoraţi tuturor celor care în aceste zile duc o luptă supraomenească pentru ca noi să rămânem sănătoşi. Presiunea fizică şi mentală poate fi uriaşă, de aceea am ales să ne alăturăm demersului ATLAS & Facem Bine şi să suplimentăm suportul psiho-emoţional oferit telefonic cu şedinte online de consiliere gratuită, care sperăm să le facă lupta măcar un pic mai suportabilă”, declară Fady Chreih, CEO al Reţelei de sănătate Regina Maria.

Serviciile de consiliere – telefonică şi online, pot fi accesate de toţi medicii din ţară, precum şi de asistentele sau infirmierele care în aceste zile îşi pun colegii şi pacienţii mai presus de propria lor stare de bine, fizică şi mentală.

”Ne bucurăm că platforma noastră, utilizată deja de câţiva ani în beneficiul pacienţilor vine acum şi înajutorul cadrelor medicale. În această perioadă, medicii, asistentele, infirmierele şi întreg personalul medical din prima linie au cea mai mare nevoie de sprijinul nostru. Nu trebuie să luăm munca şi dedicaţia lor ca atare, ci să vedem încercările la care sunt supuşi în aceste zile, iar noi ne bucurăm că le putem fi alături chiar şi cu o mică parte din tot ceea ce au nevoie”, afirmă Mihai Bran, medic primar psihiatru şi co-fondator ATLAS.