Kate arata mai bine ca niciodata, daca este sa ne raportam la ultimele sale aparitii publice. Ce mananca Ducesa de Cambridge si cum a reusit sa isi revina spectaculos dupa cele 3 sarcini?

Sotia Printul William, in varsta de 37 de ani, s-a afisat la turneul de tenis de la Wimbledon cu o silueta perfecta. Publicatia britanica express.co.uk stie ce mananca Ducesa de Cambridge de arata asa de bine si a aflat si ce marime poarta la haine. Carol White, fost model si co-fondator al Premier Model Management, a declarat ca Ducesa are constitutia mult mai subtire decat media generala a reprezentantelor de sex feminin din Marea Britanie, care se situeaza undeva la marimea 16 (Large - 44). Astfel, Carol White sustine ca sotia Printului William poarta marimea 6, adica Slim - 34, dupa masuratorile internationale.

Ce mananca Ducesa de Cambridge la mic dejun, pranz si cina

Mama a 3 copii, Printul George, Printesa Charlotte si Printul Louis, Kate si-a recapatat silueta rapid dupa nastere, fara sa tina cure de slabire drastice sau sa exagereze cu efortul fizic. „Alerg dupa copiii mei“, a justificat sotia Printului William, in 2016, în timpul unei vizite in New Delhi, India, modul cum si-a revenit in forma dupa ce i-a adus pe lume pe Printul George si pe Printesa Charlotte.

Acum, la mai bine de un an de la nasterea celui de-al treilea mostenitor, Printul Louis, Ducesa de Cambridge afiseaza o silueta impecabila.

Multe femei din intreaga lume i-au admirat tinutele purtate cu prilejul ultimelor evenimente si s-au intrebat ce mananca dimineata, ca sa aiba energie, cum isi alege meniul pentru pranz si ce prefera pentru ultima masa a zilei.

La micul dejun, Kate opteaza pentru terci de ovaz si fructe de padure, dar ii plac si smoothie-urile de spanac, coriandru, spirulina, varza kale, salata verde. Stie ca ii fac bine si le bea, chiar daca nu au un gust asa de bun. Adesea, adauga in smoothie-uri fructe de padure, pentru aroma.

La polul opus, Ducesa nu ar bea lapte de migdale, chiar daca si acesta aduce unele beneficii pentru sanatate, din simplul motiv ca nu ii place.

Masa de pranz consta in salate si multe fructe. Kate adora pepenele, fructele goji si consuma adesea supa rece gazpacho din rosii, castraveti, busuioc.

Seara, la cina, Kate se delecteaza cu mancare gatita, cu un continut scazut in zahar, sare si grasimi saturate. Prefera puiul gatit la cutor si mizeaza pe alimente cu putini carbohidrati sau care contin carbohidrati de calitate, cum este orezul brun si lintea.

Chefii care au gatit de-a lungul timpului pentru Ducesa, cum este Matthew Kleiner, spun ca sotia Printului William intelege importanta alimentarii corecte, echilibrate. De asemenea, este convinsa ca exista o legatura intre dieta echilibrata, sanatatea mintala si miscare regulata.

Ce exercitiu face Kate pentru a avea abdomenul plat si talia de viepse!

In afara de faptul ca mananca sanatos, acorda multa atentie celor 3 copii, Kate nu rateaza nicio ocazie sa faca sport. Apropiatii Ducesei au declarat ca sportul efectuat cu constiinciozitate o mentine pe Kate in cea mai buna forma, iar plank-urile o ajuta sa aiba abdomen plat si posterior tonifiat.

Ca sa faci corect plank-urile, trebuie sa iei pozitia de flotare, cu sprijin pe antebrate si sa rezisti in aceasta postura cel putin o jumatate de minut. In timp, vei putea sta chiar si 2 minute. Este un exercitiu care iti antreneaza tot corpul intr-un timp record.

Vei vedea ca dupa numai cateva secunde corpul incepe sa raspundă la efort. Tremurul este un semn important ca exercitiul functioneaza si iti lucreaza principalale grupe de muschi din zona abdomenului, a umerilor, mainilor si picioarelor.

Citeste mai multe despre ce mananca Ducesa de Cambridge:

Trei idei de smoothie-uri detoxifiante. Se consuma la micul dejun si te ajuta sa slabesti

Alege micul dejun pe bază de ovaz pentru o silueta perfecta