Slăbeşte cu dieta Buddha!

1 2 jpg jpeg

Ideea principală a dietei Buddha este dieta limitată în timp. Acest lucru pare simplu. Nu vei avea nicio problemă indiferent de ce mănânci şi cât de mult consumi, ci va depinde numai de ora la care mănânci.

Un studiu a arătat că dietele cu restricţii de timp sunt cele mai eficiente pentru pierderea în greutate. Aşadar, numărul de 13 ore va fi limitat la 12 în ceea ce priveşte mâncarea, ajungându-se până în final la 9. Acest lucru înseamnă că micul dejun trebuie luat la ora 9 dimineaţa şi cina nu mai târziu de ora 18.

Iată cum să slăbeşti eficient urmând metodele legendarului Gautama Buddha:

Cântăreşte-te zilnic

Urmăreşte greutatea pe care o ai, cântărindu-te în fiecare zi. În acest fel ai grijă de dietă şi de sănătatea ta. De asemenea, va trebui să-ţi notezi ceea ce funcţionează şi ce nu.

Mănâncă ceea ce-ţi place

În cazul dietei Buddha nu există limitări dure sau alte restricţii cu privire la tipurile de alimente pe care le poţi mânca. Dar este important să scrii tot ceea ce mănânci pentru a şti care-ţi fac bine sau rău.

Citeşte mai multe pe această temă AICI