Sl─âbe┼čte cu dieta Buddha!

1 2 jpg jpeg

Ideea principal─â a dietei Buddha este dieta limitat─â ├«n timp. Acest lucru pare simplu. Nu vei avea nicio problem─â indiferent de ce m─ân├ónci ┼či c├ót de mult consumi, ci va depinde numai de ora la care m─ân├ónci.

Un studiu a ar─âtat c─â dietele cu restric┼úii de timp sunt cele mai eficiente pentru pierderea ├«n greutate. A┼čadar, num─ârul de 13 ore va fi limitat la 12 ├«n ceea ce prive┼čte m├óncarea, ajung├óndu-se p├ón─â ├«n final la 9. Acest lucru ├«nseamn─â c─â micul dejun trebuie luat la ora 9 diminea┼úa ┼či cina nu mai t├órziu de ora 18.

Iat─â cum s─â sl─âbe┼čti eficient urm├ónd metodele legendarului Gautama Buddha:

C├ónt─âre┼čte-te zilnic

Urm─âre┼čte greutatea pe care o ai, c├ónt─ârindu-te ├«n fiecare zi. ├Än acest fel ai grij─â de diet─â ┼či de s─ân─âtatea ta. De asemenea, va trebui s─â-┼úi notezi ceea ce func┼úioneaz─â ┼či ce nu.

Mănâncă ceea ce-ţi place

├Än cazul dietei Buddha nu exist─â limit─âri dure sau alte restric┼úii cu privire la tipurile de alimente pe care le po┼úi m├ónca. Dar este important s─â scrii tot ceea ce m─ân├ónci pentru a ┼čti care-┼úi fac bine sau r─âu.

Cite┼čte mai multe pe aceast─â tem─â AICI