Sindromul premenstrual: ghid de supravieţuire

1 2 jpg jpeg

Eliberează-ţi programul

Sentimentul că trebuie să rezolvi ceva urgent chiar când te confrunţi cu sindromul premenstrual îţi poate da bătăi de cap. Încearcă să eviţi întâlnirile importante în zilele premenstruale şi chiar ia în considerare amânarea deciziilor, până la sfârşitul săptămânii. Nu numai ca vei evita un potenţial conflict cu cineva, dar îţi vei îmbunătăţi starea de spirit.

Fă mişcare

Mişcarea îţi face bine, spun medicii. Potrivit unui studiu realizat în 2013, femeile tinere care au făcut 60 de minute de exerciţii aerobice, de trei ori pe săptămână, două luni, s-au confruntat cu mai puţine simptome premenstruale. Exerciţiile fizice echilibrează nivelul de estrogen şi progesteron şi reduc intensitatea durerilor de cap şi a crampelor.

Protejează-te de răceală şi gripă

Înainte de menstruaţie, sistemul imunitar este vulnerabil, în special dacă suferi de tulburarea disforică premenstruală, o formă mai severă a sindromului premenstrual, spun medicii. Pentru a te proteja de boli, spală-te pe mâini cu apă şi săpun.

Află mai multe modalităţi prin care să reduci simptomele sindromului premenstrual AICI