Noi suplimente pe bază de plante pe piaţă

1 2 jpg jpeg

Mai exact, Dacia Plant a scos pe pia┼ú─â din aceast─â lun─â produse noi, printre care Calmindolor (ajut─â la calmarea durerilor musculare), Emocalm Forte (reduce tensiunile psihice), Fitosenin (amelioreaz─â st─ârile de nelini┼čte), Herboprostal (men┼úine s─ân─âtatea prostatei), Normocolesterol Forte (are grij─â de nivelul colesterolului ┼či al trigliceridelor), Vasoclean (pentru s─ân─âtatea vaselor de s├ónge) ┼či Vivalong (├«ncetine┼čte procesul de ├«mb─âtr├ónire).

ÔÇ×Schimb─ârile pe care le anun┼ú─âm ast─âzi sunt primele dintr-un proces entuziasmant, o strategie pe termen lung care are drept obiectiv fidelizarea c├ót mai multor consumatori. Rebranding-ul nu este o schimbare radical─â, este un pas firesc ├«n evolu┼úia unei companii. Se simte acum mai mult ca oric├ónd nevoia unei experien┼úe de brand captivante, diferen┼úiatoare, care s─â fie coerent─â ├«n fiecare punct de contact cu clientul finalÔÇť, a declarat Carmen Dinc─â, director de marketing Dacia Plant.

De asemenea, compania nu numai c─â a lansat mai multe game de produse, ci ┼či-a schimbat valorile (s─ân─âtate natural─â, tradi┼úie, armonie, valoare ┼či inova┼úie), imaginea firmei, dar ┼či sloganul - ÔÇ×For┼úa binef─âc─âtoare a plantelorÔÇť - ÔÇ×transmite rom├ónilor c─â suntem mereu conecta┼úi la natur─â ┼či la starea natural─â, de s─ân─âtateÔÇť. ÔÇ×Pentru noi tradi┼úia a fost ┼či r─âm├óne punctul de reper, dar ├«n acela┼či timp este important ┼či s─â fim conecta┼úi la valorile prezentului, la nevoile ┼či a┼čtept─ârile omului modern. Iar omul modern ├«ncepe s─â redescopere c─â s─ân─âtatea se p─âstreaz─â cel mai bine printr-un stil de via┼ú─â c├ót mai natural. De aceea, prin noua imagine ┼či noul slogan, ne propunem s─â comunic─âm mai bine oamenilor de toate v├órstele beneficiile suplimentelor create din plante, cu promisiunea c─â le vom oferi ┼či pe viitor produse naturale, eficiente, inovatoareÔÇť, afirm─â Cosmina Oprea, director general ├«n cadrul companiei.