Imunizarea este esen┼úial─â pentru copii, la ├«nceput de an ┼čcolar

1 2 jpg jpeg

Pentru a le ├«nt├óri imunitatea ┼či a le cre┼čte puterea de concentrare, speciali┼čtii recomand─â p─ârin┼úilor ca, ├«n aceast─â perioad─â, copii s─â elimine zah─ârul ┼či b─âuturile carbogazoase din dieta lor zilnic─â ┼či s─â consume c├ót mai multe alimente neprocesate, bogate ├«n zinc, vitamina C ┼či D3 ┼či probiotice. Studiile britanice arat─â c─â 8 din 10 elevi r─âcesc la ├«nceputul anului ┼čcolar. L─âpti┼čorul de matc─â pur nu trebuie s─â lipseasc─â din meniul zilnic al copilului, ├«n sezonul de tranzi┼úie. Aceste alimente au o compozi┼úie complex─â de minerale, aminoacizi ┼či complexul de vitamine B, care nu doar ├«nt─âresc sistemul imunitar, dar ┼či m─âresc considerabil nivelul de energie ┼či puterea de concentrare la ore. Tonicele apicole se administreaz─â, de preferin┼ú─â, diminea┼úa, cu 20-30 minute ├«nainte de mas─â. Doza uzual─â recomandat─â este de 1 fiol─â/zi pentru copii ┼či 1-2 fiole/zi pentru adul┼úi. Pentru rezultate optime, se recomand─â dou─â cure pe an (prim─âvara ┼či toamna) a c├óte 6 s─âpt─âm├óni/fiecare. ┼×tiai c─âÔÇŽ

ÔÇŽvitamina C nu vindec─â r─âceala? Potrivit unui studiu realizat pe 11.000 de adulti, s-a constatat ca suplimentarea dozei de vitamina C nu reduce incidenta racelilor sau a infectiilor tractului respirator superior la majoritatea adultilor. Vitamina C are insa un rol protector, diminuand riscul de a contracta o raceala la persoanele foarte stresate sau care nu au o dieta adecvata. Cu toate acestea, odata aparute simptomele unei raceli, vitamina C in scop terapeutic nu are niciun efect asupra duratei sau severitatii bolii.