Hai să salvăm vieţi împreună!

1 2 jpg jpeg

Tema Zilei Mondiale a Donatorului de Sânge din acest an pune accentul pe importanţa constituirii de rezerve de sânge pentru situaţii de urgenţă prin sensibilizarea populaţiei privind importanţa donării de sânge. Sloganul campaniei este „Donează sânge. Donează acum. Donează constant”.

Campania „Hai să salvăm vieţi împreună”, lansată de lanţul de restaurante cu servire rapidă Subway®, marchează Ziua Mondială a Donatorului de Sânge. Se va desfăşura în perioada 14 – 21 iunie, în principalele oraşe cu restaurante Subway. Cu sprijinul Institutului Naţional de Hematologie Transfuzională Prof. Dr. C. T. Nicolau, al centrelor de transfuzie locale şi al partenerilor campaniei – Fundaţia Donatorilor Benevoli de Sânge şi Asociaţia React campania a fost creată pentru a încuraja donarea de sânge şi pentru a reaminti românilor importanţa şi necesitatea donării de sânge.

Aşadar, pe 14 iunie, brandul mergi la centrele de transfuzie din oraşele implicate în campanie. După ce donezi sânge, vei primi un voucher cadou cu valabilitate de o săptămână, pentru perioada 14 – 21 iunie şi vei putea alege în restauratele Subway® între un sandviş de 15cm Italian Picant sau Falafel.

Citeşte şi: Cum să te refaci rapid după ce ai donat sânge

În Bucureşti, campania se va desfăşura pe parcursul a două zile:

- pe 14 iunie, la centrul de donare amplasat în cadrul Spitalului Universitar,

- pe 15 iunie, la centrul din str. Constantin Caracaş 2.

Eşti aşteptat la centrele de transfuzie din cadrul campaniei dacă locuieşti în unul dintre aceste oraşe: Alba Iulia, Arad, Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Deva, Focşani, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Suceava, Timişoara.

Te-ar mai putea interesa: De ce e bine să donezi sânge

Ştiai că...

...Ziua Mondială a Donatorului de sânge a fost sărbătorită în anul 2004, la iniţiativa Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii?

„Campania

nu este doar despre ziua de 14 iunie. Ne dorim ca această campanie să fie promotorul unei suite de iniţiative care să evidenţieze importanţa vitală a donării de sânge.” declară Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucureşti-Ilfov. Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara Bucureşti-Ilfov adaugă: „Donând, arătăm că ne pasă. Îi invităm aşadar pe toţi fanii brandului Subway

să se implice în campanie şi să devină donatori pe termen lung. Avem toată speranţa că, prin intermediul acestei campanii, vom dezvolta un obicei nobil şi sănătos în rândul clienţilor noştri şi al publicului larg.”

Găseşi mai multe detalii despre campanie pe Pagina de Facebook Subway România

2 jpg jpeg