Consultaţii stomatogice gratuite în cadrul campaniei „Zâmbeşte România“

1 2 jpg jpeg

„Suntem mândri să lansăm campania pentru al V-lea an consecutiv, construind pe bazele solide ale activităţilor din ultimii ani. Studiile arată că eforturile noastre de a le reaminti oamenilor că igiena orală este importantă pentru sănătatea lor au avut efect, cu atât mai mult cu cât oamenii îşi schimbă obiceiurile zilnice foarte greu. Acest lucru ne încurajează să continuăm investiţia în programe de educare, precum şi să oferim soluţii variate pentru consumatorii români care să îi ajute în îmbunătăţirea calităţii vieţii”, a afirmat Helen Tomlinson, general manager GSK Consumer Healthcare, România şi Balcani. În cadrul proiectului din acest an, Căpitanul Aquafresh, personajul principal, va recruta 50.000 de agenţi 00Carii – consumatori de toate vârstele care îşi propun să urmeze cei trei paşi ai îngrijirii orale:

- Se spală pe dinţi de două ori pe zi

- Merg la medicul dentist în mod regulat

- Adoptă o dietă sănătoasă şi echilibrată.

De asemenea, copiii şi fanii benzilor desenate vor afla mai multe despre importanţa igienei orale cu ajutorul revistei „Căpitanul Aquafresh şi Agenţii 00Carii în misiunea Zâmbeşte România”, care va urmări aventurile acestora pe parcursul a 3 episoade.

În parale, în şcoli se vor desfăşura programe educaţionale prin care elevii să primească informaţii cu privire la bunele practici în îngrijirea orală şi comportamentul preventiv în sănătate.

Pe toată durata campaniei, se va desfăşura în mai multe oraşe din ţară programul „Rabla pentru periuţa ta“, prin care se oferă posibilitatea de a-şi înlocui periuţele uzate, dar şi de a primi informaţii utile şi personalizate pe afecţiuni specifice de igienă orală.

În plus, peste 1.500 de medici dentişti oferă şi anul acesta consultaţii stomatologice şi detartraje gratuite în cabinete stomatologice din întreaga ţară. Oricine îşi poate efectua o programare într-unul dintre aceste cabinete, pe site-ul www.zambesteromania.ro.