Alimente care opresc c─âderea p─ârului

1 2 jpg jpeg

C─âderea p─ârului poate ap─ârea atunci c├ónd suferi┼úi de deficit de vitamine sau din cauza modific─ârilor hormonale. Schimbarea anotimpurilor are, de asemenea, un impact enorm asupra podoabei capilare. Alt─â cauz─â frecvent─â care duce la c─âderea p─ârului este stresul. Numeroase studii pe aceast─â tema au fost f─âcute ├«n ultimii ani pentru a ajunge la o singur─â lista de alimente care ajut─â p─ârul s─â-┼či rec├ó┼čtige prospe┼úimea, puterea ┼či str─âlucirea. Ou─â Ou─âle con┼úin aproape toate substan┼úele nutritive ┼či oligoelementele necesare organismului nostru. Ou─âle de g─âin─â sunt o surs─â nepre┼úuit─â de seleniu ┼či magneziu. Leguminoase Produsele din familia leguminoaselor sunt o surs─â important─â de zinc ┼či vitamina B6. Aceste vitamine au ca rol nu numai cre┼čterea p─ârului, ci ┼či consolidarea acestuia. Doza recomandat─â de fasole, linte, etc. este de cel pu┼úin 200 de grame. Nu uita┼úi s─â include┼úi ├«n alimenta┼úia dvs. maz─âre ┼či porumb. Vezi ce alte alimente stopeaz─â c─âderea p─ârului pe bewoman.ro.