Un pahar din acest suc dimineaţa este sănătate curată

1 2 jpg jpeg

Un studiu efectuat la Universitatea Queen Mary din Londra a scos la iveal─â faptul c─â o can─â de suc de sfecl─â pe zi este suficient─â pentru a te bucura de s─ân─âtatea ta mai mult timp ┼či mai ales este benefic─â pentru a reduce riscul de complica┼úii la persoanele cu tensiune arterial─â crescut─â.

Surs─â important─â de fier

1 2 jpg jpeg

Fierul este unul dintre elementele vitale s─ân─ât─â┼úii umane. Nitra┼úii anorganici din sfecl─â o dat─â ajun┼či ├«n corpul uman se transform─â ├«n oxid nitric, substan┼ú─â extrem de benefic─â deoarece relaxeaz─â ┼či dilat─â vasele de s├ónge, reduc├ónd astfel nivelul de presiune ┼či tensiune din corp.

Aceast─â legum─â este recomandat─â mai ales persoanelor aflate la menopauz─â, deoarece pe l├óng─â sursa bun─â de fier, mai con┼úine ┼či magneziu, clor, flavonoizi, zinc, iod, calciu dar ┼či sodiu.

Ajută la purificarea sângelui

├Än cazul ├«n care ai fost diagnosticat cu probleme la nivelul rinichilor, a ficatului, vezicii biliare sau a splinei, sfelca ro┼čie este un adev─ârat remediu a naturii, mai ales c─â ea ajut─â organismul s─â se cur─â┼úe de toxine ┼či s─â purifice s├óngele.

Cea mai bun─â modalitate de a o consuma ├«n aceast─â situa┼úie este ├«n combina┼úie cu sucul de l─âm├óie ┼či sucul de morcov. Combin─â c├óte 50 de mililitri de suc din aceste produse ┼či consum─â-le la micul dejun.

Un pahar de suc de sfecl─â ro┼čie ├«n fiecare zi te va ┼úine la distan┼ú─â de problema hipertensiunii arteriale, astfel po┼úi s─â o consumi sub form─â de salat─â crud─â sau coapt─â.

Află care sunt cele mai eficiente exerciţii pentru picioare AICI

Previne cancerul

Datorit─â unei substan┼úe ce con┼úine aminoacidul cunoscut sub denumirea de betain─â, consumul de sfecl─â ro┼čie regulat va proteja organismul de dezvoltarea celulelor canceroase.

Con┼úinutul de iod ce se reg─âse┼čte ├«n sfecl─â o face ideal─â spre a fi consumat─â de c─âtre persoanele ce se confrunt─â cu deregl─âri ale glandei tiroide.

├Än plus, con┼úinutul de saponine se va ocupa cu men┼úinerea unui nivel de colesterol corespunz─âtor astfel ├«nc├ót s─ân─âtatea ta s─â fie protejat─â ┼či tu s─â ai constitu┼úia dorit─â, deoarece sfecla este ┼či un bun diuretic ├Än doar 100 de grame de sfecl─â se reg─âsesc doar 44 de calorii, astfel c─â va contribui la cre┼čterea metabolismului ceea ce va determinat un num─âr mai mare de arderi ├«n organism.

Uit─â de kilogramele ├«n plus ┼či de probleme de s─ân─âtate specifice sezonului rece, consum─â sfecl─â ro┼čie ori de c├óte ori ai ocazia.

Are grij─â de picioarele tale

1 2 jpg jpeg

Una dintre cele mai mari probleme la nivelul picioarelor o reprezint─â prezen┼úa varicelor, astfel c─â pentru a preveni apari┼úia lor este indicat s─â consumi c├ót mai mult─â sfecl─â ro┼čie.

Aceasta are capacitatea de a oferi elasticitate vaselor sangvine, iar datorită magneziului din componenţa sa previne formarea cheagurilor de sânge.