Pentru o digestie u┼čoar─â, m─ân├ónc─â mai des mur─âturi!

1 2 jpg jpeg

Probioticele din alimentele fermentate, cum sunt ┼či mur─âturile, refac flora intestinal─â, cresc imunitatea ┼či previn problemele digestive. Favorizeaz─â asimilarea substan┼úelor nutritive Un alt efect al consumului de alimente fermentate este o mai bun─â asimilare a vitaminelor ┼či mineralelor, precum calciul.

Ajut─â la sintetizarea de vitamine care previn problemele digestive ┼či ajut─â la absorb┼úia gr─âsimilor (complexul de vitamine B ┼či K), dar ┼či de acizi gra┼či omega-3, acid folic.

┼×tiai c─â...

...probioticele men┼úin echilibrul pH-ului digestiv ┼či produc enzime digestive? Scad ┼či nivelul de bacterii d─âun─âtoare, ceea ce duce la sporirea capacit─â┼úii corpului de a combate agen┼úii patogeni.

Alimentele care au trecut printr-un proces de fermentare controlat─â con┼úin bacterii bune care previn formarea de gaze la nivelul intestinelor, prin urmare previn ┼či apari┼úia balon─ârii.

2 jpg jpeg

├Än prezen┼úa lactobacililor adu┼či de alimentele fermentate, zaharurile ┼či amidonul din legume sunt transformate ├«n acid lactic care previne balonarea.

Nu doar mur─âturile con┼úin probiotice, ci ┼či lactatele ÔÇô chefir, sana, lapte b─âtut.