De ce trebuie să consumi kefir în fiecare zi

1 2 jpg jpeg

Are efecte pozitive asupra st─ârii generale a organismului. Kefirul con┼úine peste 40 de probiotice excelente pentru stomac, vitamine (├«n special cele din grupul B), calciu, potasiu, magneziu, fosfor ┼či proteine. ├Än plus, kefirul este excelent pentru sistemul nervos ┼či ├«┼úi ┼úine de foame.

De ce trebuie să îl consumi zilnic:

- stimuleaz─â digestia ┼či previne constipa┼úia

- ├«ndeparteaza toxinele, stimuleaz─â imunitatea ┼či func┼úiile metabolice

- este eficient în scăderea colesterolului "rău"

- trateaz─â bron┼čita, inflama┼úiile ficatului ┼či problemele cu rinichii

- te scapă de flatulenţă

- ajut─â la ├«nt─ârirea oaselor ┼či reduce riscul de osteoporoz─â.

Ob┼úinut din lapte fermentat, kefirul poate trata probleme de s─ân─âtate, de la afec┼úiuni digestive p├ón─â la boli infec┼úioase, precum tuberculoza. Speciali┼čtii site-ului healthmad.com ne dezv─âluie c├óteva dintre ÔÇťminunileÔÇŁ pe care kefirul le face pentru organism: E util persoanelor cu intoleran┼ú─â la lactoz─â.

Kefirul conţine o varietate de bacterii despre care se crede că descompun lactoza din stomacul persoanelor care au o deficienţă naturală a enzimei lactice. Astfel, persoanele afectate se pot bucura de acest produs lactat.

Stimuleaz─â sistemul imunitar. E eficient pentru modularea imunitar─â pozitiv─â, necesar─â pentru a distruge viru┼čii ┼či bacteriile care p─âtrund ├«n organism.

E bogat ├«n vitamine. Kefirul e o bogat─â surs─â de vitamine de tipul B ┼či K, dar ┼či de minerale importante precum calciul ┼či magneziul. Ace┼čti compu┼či nutritivi ajut─â la reglarea func┼úion─ârii tuturor organelor interne.

Ajut─â func┼úia digestiv─â. Kefirul e o surs─â important─â de microorganisme s─ân─âtoase, cunoscute sub denumirea de probiotice, care pot ajuta la p─âstrarea func┼úiei digestive ├«n parametri normali. Aceasta poate fi de ajutor ├«n tratamentul diareei, poate reduce flatulen┼úa ┼či regleaz─â digestia. Folosit ├«n timpul tratamentului cu antibiotice, poate ajuta la refacerea florei intestinale ┼či poate sc─âdea riscul de diaree.