Combinaţii de alimente care ard rapid grăsimile

1 2 jpg jpeg

S─ân─âtate ├«nainte de toate! Primul pas pentru a o avea ┼či a te bucura de ea o perioad─â c├ót mai lung─â este s─â acorzi mai mult─â aten┼úie produselor din farfuria ta.

Exist─â anumite combina┼úii alimentare pe care dac─â le introduci treptat ├«n alimenta┼úia ta, te vei bucura de schimb─âri vizibile ├«n bine asupra siluetei dar ┼či asupr─â st─ârii tale de spirit.

Un organism corect hrănit, înseamnă un organism sănătos, iar sănătatea înseamnă o viaţă lungă fără griji.

Avocado, crackers ┼či ardei iute

Una dintre cele mai reu┼čite combina┼úii atunci c├ónd vine vorba de a sc─âpa de surplusul de kilograme este cea format─â din avocado, crackers ┼či ardei iute.

Cracker┼či din secar─â sau p├óine din semin┼úe germinate ├«┼úi furnizeaz─â fibrele necesare pentru a asigura un tranzit bun, iar ├«n combina┼úie cu proteinele oferite de avocado vei avea senza┼úia de sa┼úietate pentru o perioad─â ├«ndelungat─â de timp.

Fulgii de ardei iute datorit─â faptul c─â au un con┼úinut bogat de capsaicin─â, accelereaz─â arderea gr─âsimilor ┼či ├«n acela┼či timp suprim─â pofta de m├óncare.

Conform celor de la American Journal of Clinical Nutrition, în urma unui studiu efectuat s-a constatat că persoanele care consumă ardei iute mănâncă cu aproximativ 200 de calorii mai puţin la următoarea masă, este stimulată mult mai intens arderea grăsimilor mai ales din zona abdominală.

Afl─â care sunt beneficiile ne┼čtiute ale ceaiului verde AICI

Mere, unt de arahide ┼či scor┼úi┼čoar─â

De┼či untul de arahide nu prea este un bun prieten al siluetei ├«n aceast─â combina┼úie se par─â c─â te ajut─â s─â arzi calorii ├«ntr-un mod rapid. ┼×i anume, al─âturi de m─âr ┼či scor┼úi┼čoar─â devine o gustare potrivit─â, ce ├«┼úi aduce un aport de fibre ┼či proteine, gener├ónd senza┼úia de sa┼úietate. M─ârul este bogat ├«n vitamine ┼či fibre, iar al─âturi de proteinele ┼či gr─âsimile din unt te vor ajuta s─â nu faci excese pe parcursul zilei.

Mai mult de at├ót scor┼úi┼čoara te va ajuta s─â men┼úii nivelul de zah─âr din s├ónge ├«n parametri optimi pentru a facilita sl─âbirea.

Ceai verde, ment─â ┼či l─âm├óie

Da, ┼čtim ceaiul verde este bun pentru sl─âbit atunci c├ónd este b─âut ├«n cantit─â┼úi moderate, ├«ns─â ├«n combina┼úie cu menta ┼či l─âm├óia trebuie men┼úionat c─â reu┼če┼čte s─â accelereze metabolismul, s─â ard─â gr─âsimile din anumite locuri mai ales cele precum sunt talia ┼či ┼čoldurile.

Unde mai pui ┼či faptul c─â acest ceai con┼úine anumite substan┼úe ce te ap─âra de celulele canceroase.

Practic, ai dou─â probleme cu rezolvarea ├«ntr-un mix plin de antioxidan┼úi, vitamine ┼či gr─âsimi bune.

Secretul acestui mix este s─â nu adaugi miere sau zah─âr ┼či s─â la┼či la infuzat mai mult de 10 minute ceaiul verde, apoi va avea un gust amar.