Ce carbohidraţi te ajută să arzi calorii

1 2 jpg jpeg

Terciul de ov─âz este o alegere foarte bun─â pentru masa de diminea┼ú─â. Poate c─â ideea de terci ├«n sine nu te ├«nc├ónt─â, ├«ns─â, pentru un mic dejun consistent, hr─ânitor ┼či delicios, po┼úi amesteca ├«n terci fructele tale preferate, t─âiate cuburi sau jum─ât─â┼úi ┼či c├óteva semi┼úe sau nuci. Ov─âzul con┼úine amidon rezistent, care stimuleaz─â metabolismul ┼či contribuie la arderea gr─âsimilor din corp. ├Än plus, scade colesterolul ┼či minimizeaz─â stresul.

O variant─â de pr├ónz cu carbohidra┼úi s─ân─âto┼či e reprezentat─â de pastele integrale. Din ele se poate alc─âtui un pr├ónz ieftin, bun ┼či ├«ndestul─âtor, care s─â nu aduc─â kilograme ├«n plus. Pastele trebuie fierte cu sare, al dente sau dup─â gustul fiec─âruia, ┼či amestecate cu un sos care s─â sus┼úin─â digestia, nu s─â o ├«ngreuneze. Dup─â ce le scurgi, adaug─â peste ele 1 lingur─â de ulei de m─âsline ┼či apoi sosul. Amestec─â pastele fie cu un sos clasic de ro┼čii, usturoi, ardei iute ┼či condimente sau cu un sos pe baz─â de legume trase la tigaie (ro┼čii, vinete, dovlecei, ciuperci, leurd─â, spanac, ardei gras etc.). Oric├ót de bune ar fi, rezum─â-te la o singur─â por┼úie! Al─âturi de paste, m─ân├ónc─â salat─â verde, salat─â de rucola sau salat─â de varz─â.

Al┼úi carbohidra┼úi buni, care ne ajut─â s─â ne men┼úinem greutatea sau chiar s─â sl─âbim, sunt cei din maz─âre, n─âut, linte ┼či diferitele tipuri de fasole. ├Äi putem m├ónca inclusiv la cin─â, ├«ns─â aten┼úie: nu cu p├óine, nu cu carne ┼či nu cu mult─â gr─âsime. Putem opta, de exemplu, pentru o salat─â preparat─â din boabe fierte de fasole, ├«n care mai punem ro┼čii, castrave┼úi, ridichi, ceap─â ┼či m─ârar proasp─ât, asezonat─â cu 1 lingur─â de zeam─â de l─âm├óie, 1 linguri┼ú─â de ulei de m─âsline ┼či condimente dup─â gust . De asemenea, putem alege pentru cin─â o por┼úie de hummus, pe care s─â o m├ónc─âm cu 1 castravete murat, 4-5 m─âsline ┼či o salat─â de ro┼čii cu usturoi ┼či p─âtrunjel.