Cât de sănătos este sushi

1 2 jpg jpeg

Una dintre cele mai cunoscute m├ónc─âruri la nivel interna┼úional, considerat a fi finger food, adic─â m├óncarea care se m─ân├ónc─â cu m├óna, mai ales dac─â nu e┼čti destul de experimentat cu be┼úi┼čoarele.

Speciali┼čtii de la My Sushi afirm─â c─â orezul ├«nvelit ├«n alg─â de mare aduce o serie de beneficii pentru s─ân─âtatea ta. Pentru a te bucura din plin de aromele acestui preparat trebuie s─â m─ân├ónci rola de sushi dintr-o singur─â ├«nghi┼úitur─â.

Nu te ├«ngra┼č─â

Acest preparat are un con┼úinut extrem de sc─âzut de colesterol, at├ót orezul c├ót ┼či pe┼čtele fiind extrem de benefice pentru s─ân─âtatea ta. Algele marine ├«n care sunt ├«mpachetate rulourile ├«┼úi aduc un plus de magneziu, calciu, fier ┼či un gust divin.

Deoarece se serve┼čte adesea al─âturi de ghimbir murat, un antiseptic natural plin de nutrimen┼úi benefici s─ân─ât─â┼úii tale, sau sosul de soia ┼či o past─â verde extrem de picant─â cunoscut─â sub numele de ÔÇ×wasabiÔÇŁ ├«┼úi aduc un aport de antioxidan┼úi, proteine ┼či fier.

Mai mult de at├ót preparatul ├«n care se folose┼čte peste crud este mult mai bogat ├«n acizi Omega-3, reu┼čind ├«n felul acesta s─â ├«┼úi ofere o ami mare protec┼úie ├«mpotriva bolilor cardiovasculare.

Pe┼čtele crud, secretul japonezilor

Dac─â ai admirat silueta impecabil─â pe care japonezele o etaleaz─â adesea, este bine s─â afli c─â ├«n media ele consum─â cam 100 de grame de pe┼čte crud pe zi, fie c─â este sub form─â de suhi, tempura sau sashimi.

Astfel ei sunt feri┼úi de colesterol, maladii acrdiovasculare ┼či sunt considera┼úi ca fiind cei mai s─ân─âto┼či oameni cu un regim de via┼ú─â c├ót mai echilibrat.

Studiile clinice efectuate pe baza acestei diete au ar─âtatt c─â tocmai acizii gra┼či de Omega 3 sunt principalii responsabili cu buna activitate a sistemului cardiovascular.

Cele mai bune specii de pe┼čte pentru astfel de delicatese se pare a fi cele de ap─â rece precum somonul, macroul, tonul, sardinele sau hamsiile.

Cea mai indicat─â variant─â pentru sushi r─âm├óne totu┼či macroul, din cauza con┼úinutului caloric extrem de redus ┼či a con┼úinutului bogat de proteine.

Orezul, surs─â de energie

Asiaticii sunt recunoscu┼úi pentru energia lor ┼či pentru echilibrul alimentar de care se bucur─â zilnic, dar ┼či de o frumuse┼úe ce se p─âstrez─â timp ├«ndelungat.

Astfel c─â elementul principal ├«n alimenta┼úia lor este orezul, consumat at├ót ca fel principal c├ót ┼či ca aperitiv sau garnitur─â. ├Än felul acesta ei beneficiaz─â de un adev─ârat pansament ├«mpotriva tulbur─ârilor digestive.

O alternativ─â a orezului pe care ┼či tu ├«l consumi adesea este orezul negru, care a ├«nceput s─â fie folosit ┼či la prepararea de sushi ├«n restaurantele selecte.

Acesta, ├«i confer─â ┼či mai multe substan┼úe nutritive, fier, vitaminele B1, B3, ┼či contribuie substan┼úial la men┼úinerea nivelului glicemic ├«n parametri optimi!