Alimentele care conţin magneziu alungă oboseala

1 2 jpg jpeg

Nucile ┼či fructele uscate

N-ar trebui s─â-┼úi lipseasc─â alimentele care con┼úin magneziu, un mineral esen┼úial pentru alungarea st─ârii de oboseal─â. Este vorba despre pe┼čte, ou─â, nuci, fructe uscate, cereale integrale, leguminoase ca fasolea, n─âutul, lintea. Pe┼čtele gras ├«┼úi asigur─â necesarul zilnic de magneziu, important pentru combatarea stresului ┼či a surmenajului.

Ce tip de carne îţi dă energie

Lipsa fierului este ┼či ea o cauz─â a oboselii. Caren┼úa se manifest─â ┼či prin unghii casante, paloare. Carnea ro┼čie, maz─ârea, fasolea verde, n─âutul sunt surse de fier necesare ├«n aceast─â perioad─â. Pentru o asimilare optim─â a acestui mineral ai nevoie ┼či de vitamina C.

Fructe ┼či legume de care ai nevoie

Garniturile de legume, salatele, gust─ârile cu fructe ├«┼úi redau energia. La gust─âri po┼úi include ┼či legume, de pild─â morcovi proaspe┼úi, gata felia┼úi pentru a-i avea la ├«ndem├ón─â. Betacarotenul pe care-l con┼úin stimuleaz─â sistemul de ap─ârare al corpului. Adesea, imunitatea sc─âzut─â poate fi sursa oboselii cronice. Te ajut─â ┼či 2-3 por┼úii de fructe de zi, kiwi, grepfrut, ananas. Au vitamina C ┼či acid folic, utile pentru ├«nt─ârirea imunit─â┼úii.

Reţine!

Renun┼ú─â la ceai negru, ceai verde ┼či cafea sau redu cantit─â┼úile zilnice pentru a-┼úi rec─âp─âta vigoarea.