La ce sunt bune exerciţiile de întinderi?

1 2 jpg jpeg

Efectul imediat pe care ├«l au ├«ntinderile este ├«mbun─ât─â┼úirea circula┼úiei s├óngelui ├«nc─â din primele mi┼čc─âri. ├Än timp, vei sim┼úi c─â postura ta se va ├«mbun─ât─â┼úi, vei sta mai dreapt─â, mi┼čc─ârile tale vor deveni mai fluide ┼či, f─âr─â s─â-┼úi dai seama, ├«ncrederea ├«n tine va cre┼čte. Ideale pentru mu┼čchii fesieri Mai ales dac─â ai un loc de munc─â ├«n care e┼čti nevoit s─â petreci mult timp la birou, mu┼čchii fesieri sunt afecta┼úi. Chiar dac─â nu st─âm prea mult la birou, dac─â avem un stil de via┼ú─â sedentar, efectele se simt. Atunci c├ónd st─âm jos, nervii care controleaz─â mu┼čchii fesieri pot fi afecta┼úi. Cu c├ót petreci mai mult timp ┼čez├ónd, cu at├ót cre┼čte riscul de atrofiere a mu┼čchilor, precum ┼či alte nepl─âceri, ca dureri ale genunchilor ┼či zonei lombare a spatelui. Cel mai bine este s─â te ridici din c├ónd ├«n c├ónd ┼či s─â ├«ntinzi tot corpul, s─â nu stai mai mult de o or─â pe scaun. Zona spatelui care sprijin─â coastele ┼či pl─âm├ónii este printre cele mai solicitate zone ale spatelui ┼či trebuie s─â ai mereu grij─â de ea. De aceea este bine s─â faci mi┼čc─âri de rota┼úie pe parcursul zilei. Ai mu┼čchii ├«ncorda┼úi? Folosirea zilnic─â ┼či gre┼čit─â a mu┼čchilor poate duce la o stare permanent─â de ├«ncordare a lor, ├«n special cei ai umerilor, care sup─ârt─â greut─â┼úi precum gen┼úile grele. ├Äntinderile ajut─â la relaxarea acestor mu┼čchi ┼či readuc echilibrul, evit├ónd, pe c├ót posibil, curbarea nenatural─â a coloanei ├«n timp. Dup─â antrenament Pentru a evita accidentele, ├«nc─âlzirea este esen┼úial─â ├«nainte de antrenamente. Dar ┼či dup─â ce am terminat cu alergatul este bine s─â ne ├«ntindem, pentru c─â avem mu┼čchii ├«ncorda┼úi de la mi┼čcare ┼či trebuie acum s─â-i relax─âm pentru a ├«ncheia s─ân─âtos ┼čedin┼úa de exerci┼úii.