Exerci┼úii u┼čoare pentru tonifiere

1 2 jpg jpeg

Abdomen

├Äntinde-te pe spate, cu m├óinile sub bazin. Ridic─â u┼čor picioarele flex├óndu-le c─âtre piept, dup─â care le ├«ntinzi f─âr─â s─â atingi podeaua, cu picioarele apropiate. Atunci c├ónd sunt ├«ntinse, picioarele nu se las─â prea jos pentru a nu leza coloana vertebral─â, respectiv zona lombar─â.

Exerciţiul se realizează în 3 serii a câte 20 de repetări.

Braţe

1 2 jpg jpeg
2 jpg jpeg

Stai ├«n picioare (sau pe scaun) ┼či ┼úine m├óinile ├«ntinse pe l├óng─â corp. ├Än fiecare m├ón─â ┼úine c├óte o ganter─â de 2-3 kg, ridic─â bra┼úele ├«n lateral p├ón─â c├ónd sunt paralele cu solul, dup─â care le cobori ├«n pozi┼úia ini┼úial─â. Pentru a realiza exerci┼úiul bine trebuie s─â ai tot timpul coatele deasupra ├«ncheieturilor.

Cu ajutorul acestui exerciţiu îţi poţi tonifia zona umerilor.

Execută 3 serii a câte 20 de repetări.

Coapse

Sprijin─â-te pe un genunchi ┼či pe o palm─â, cu cel─âlalt picior ├«ntins ├«n lateral, la nivelul ┼čoldului. Trage genunchiul la piept, men┼úine-l a┼ča c├óteva secunde, dup─â care-l ├«ntinzi din nou.

2 jpg jpeg
2 jpg jpeg

Efectuează 3 serii a câte 20 de repetări.