VIDEO: Slăbeşte 2,5 kg într-o lună cu dieta cu mere

1 2 jpg jpeg

Dieta cu mere a fost creată de nutriţionistul american Tammi Flynn, după ce a constatat că una dintre pacientele sale mânca înainte de fiecare masă un măr, fără să schimbe nimic din alimentaţia ei obişnuită.

În plus, este o dietă “blândă”, care permite scăderi în greutate de până la 8,5 kilograme în 3 luni. Elementul de bază al dietei este consumul de 3 mere pe zi. De asemenea, este esenţial să fie reduşi carbohidraţii (cereale rafinate, pâine albă, biscuiţi, prăjituri, băuturi acidulate, paste făinoase, dulceţuri).

Fiecare masă trebuie să conţină şi proteine slabe, deoarece acestea scad pofta de mâncare şi facilitează scăderea în greutate. Trebuie să beţi cel puţin doi litri de apă pe zi. După cele cinci zile, regimul se poate continua (din nou cu ziua 1), până la maximum 2 săptămâni, după care se face o pauză de o săptămână şi se reia. Ziua 1

Mic dejun: 1 măr, omletă cu brânză. Prânz: 1 măr, piept de pui la grătar, două căni de broccoli la cuptor şi jumătate de orez brun. Cină: 1 măr, somon la grătar, salată verde.

Ziua 2

Mic dejun: mere; Prânz: salată verde cu lămâie sau oţet, brânză degresată, puţină sare, doi litri de apă pe parcursul zilei. Cină: mere.

Ziua 3

Mic dejun: o felie de pâine integrală, o felie de şuncă şi un măr. Prânz: o salată verde mare cu morcovi şi ceapă. Cină: mere.

Ziua 4

Mic dejun: o felie de pâine integrală cu o felie de şuncă şi un măr. Prânz: salată de legume fierte, fără cartofi, ton natural cu lămâie. Gustare: 1 măr. Cină: cereale cu lapte degresat.

Ziua 5

Mic dejun: un măr, un ou prăjit, o felie de pâine integrală. Prânz: o salată de legume crude, carne la cuptor. Cină: mere.

Asigură cantitatea suficientă de fibre

Prin faptul că duce la scăderea “blândă” în greutate, este o dietă pe termen lung ale cărei efecte se menţin în timp.

Prin consumarea unui măr înainte de masă se urmăreşte apariţia senzaţiei de saţietate, astfel că atunci când trecem la felul următor, foamea se mai potoleşte.

Indiferent ce mâncăm ca fel principal, prin ingerarea mărului ( mai ales că este de 3 ori pe zi), ne asigurăm o cantitate suficientă de fibre vegetale pentru o buna digestie. Se încurajează şi deprinderea unor obiceiuri alimentare bune, care să includă zilnic consumul de fructe şi de legume.