Trucuri pentru o dietă reuşită

1 2 jpg jpeg

Dacă vei mânca haotic, vei consuma mai multe calorii, pe care organismul le arde şi mai greu. Încearcă să ai trei mese principale pe zi (nu mânca însă pe săturate la niciuna dintre acestea), ia câte o gustare între mese şi respectă cu stricteţe ora de masă. Nu uita că nu trebuie să treacă mai mult de 3, 4 ore de la ultima masă, fără să mănânci ceva.

Ceaiul verde ajută la digestie

Ceaiul verde are mai puţin de jumătate din cantitatea de cofeină conţinută de cafea şi, pe deasupra, conţine şi substanţe care au rolul de a stimula metabolismul. Cu cât acesta este mai activ, cu atât vei arde caloriile mai uşor. Totuşi, nu consuma mai mult de trei ceşti de ceai verde pe zi.

Nu mânca stând în picioare

Când mănânci întotdeauna în acelaşi loc, mintea ta nu asociază alte locuri cu mâncare, iar corpul nu va da semnale de apetit stimulat atât de frecvent. Aşadar, obişnuieşte-te să mănânci întotdeauna în acelaşi loc. Uită de ronţăitul în faţa calculatorului, a televizorului sau pe stradă, în drum spre muncă, deoarece rişti să te obişnuieşti cu toate aceste obiceiuri care-ţi distrug dieta.

Sucurile dietetice te păcălesc

Potrivit unui studiu prezentat de American Dietetic Association, un suc dietetic consumat în fiecare zi poate creşte riscul de a fi supraponderală cu aproximativ 65%. Alte studii sugerează că îndulcitorii artificiali pot stimula apetitul. Ca înlocuitor pentru sucurile dietetice, alege apa plata sau minerală cu lămâie.

Somnul ajută la buna funcţionare a organismului

Studii recente au demonstrat că privarea de somn poate fi una din cauzele pentru care nu reuşeşti să slăbeşti. Când nu dormi îndeajuns, organismul tău produce grelină, un hormon care induce senzaţia de foame, şi mai puţină leptină, hormon responsabil cu senzaţia de saţietate.